Η Groupon άνοιξε την αγορά των online κουπονιών

Η Groupon άνοιξε την αγορά των online κουπονιών

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Groupon άνοιξε την αγορά των online κουπονιών
Η Groupon άνοιξε την αγορά των online κουπονιών-1

Tα online κουπόνια της Groupon μπορεί να δίνουν τη δυνατότητα

στους Αμερικανούς να αποταμιεύουν ορισμένα χρήματα αλλά δεν

πρόκειται πάντα για καλές συμφωνίες, τουλάχιστον όσον αφορά τους

εμπόρους. Ορισμένες επιχειρήσεις παραπονιούνται ότι όσοι κυνηγούν

παζάρια σπάνια ξαναγυρίζουν, αφού πετύχουν ένα φθηνό γεύμα ή

μασάζ.

Ένα νέο site που λέγεται LevelUp θεωρεί ότι έχει βρει τον τρόπο

ώστε εστιατόρια, σαλόνια ομορφιάς και άλλα τοπικά καταστήματα να

ξαναφέρνουν τους πελάτες τους πίσω. Για να ενισχύσει τη δύναμη της

συνήθειας, η εταιρεία δίνει μια σειρά προσφορών όπου η μία είναι

καλύτερη από την προηγούμενη. Η LevelUp θα ξεκινάει με μια αρχική

προσφορά η οποία θα ευθυγραμμίζεται με τους ανταγωνιστές και θα

ακολουθείται από βελτιωμένες στη συνέχεια· έτσι, η εταιρεία

υπολογίζει ότι ο πελάτης θα εξοικειώνεται με την

επιχείρηση/κατάστημ και θα ξαναγυρίζει ακόμη και χωρίς έκπτωση.

Ωστόσο, αρκετοί αναλυτές θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς για

εξαγωγή συμπερασμάτων από αυτό το εγχείρημα καθώς η Groupon

παραμένει μια υπηρεσία ισχυρά εδραιωμένη στην καταναλωτική

συνείδηση. Δημιούργησε ένα φαινόμενο marketing ικανοποιώντας την

«πείνα» των ανθρώπων για παζάρια και καλύτερες τιμές. Δίνει την

ευκαιρία για εκπτώσεις που αφορούν τις προτιμήσεις ενός ατόμου στην

πόλη που διαμένει. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να πληρώσει 20

δολάρια για μια δωροεπιταγή των 40 δολαρίων που εξαργυρώνεται σε

σπα, εστιατόριο, σε πλυντήριο αυτοκινήτου και σε στούντιο

γιόγκα.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η αγορά με τα online κουπόνια, αν και

εύκολη να ‘αντιγραφεί’ (αρκεί μια ομάδα πώλησης για να συνάπτει

συμφωνίες με εμπόρους και μια υπηρεσία αποστολής e-mail προς τους

πελάτες που εγγράφονται στο site), δεν «δαμάζεται» τόσο εύκολα. Η

ηγετική παρουσία της Groupon στην αγορά με 83 εκατομμύρια

συνδρομητές, η δεύτερη κατά σειρά Living Social με 39 εκατομμύρια

καθιστά το πεδίο εξαιρετικά δύσβατο για την φιλόδοξη κατά τ’ άλλα

LevelUp με τους 100.000 συνδρομητές.

Την ίδια στιγμή, το Facebook δοκιμάζει ένα πρόγραμμα συμφωνιών

σε πέντε πόλεις των ΗΠΑ προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί την ευρεία

βάση των 750 εκατομμυρίων χρηστών του παγκοσμίως. Μέσα στο

«παιχνίδι» βέβαια και η Google, που ξεκίνησε το πρώτο σχετικό

πρόγραμμα στο Portland του Oregon.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AFP

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT