Την τουριστική βιομηχανία επηρεάζουν οι πρόσφατες αλλαγές στο Facebook

Την τουριστική βιομηχανία επηρεάζουν οι πρόσφατες αλλαγές στο Facebook

50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την τουριστική βιομηχανία επηρεάζουν οι πρόσφατες αλλαγές

στο Facebook

Την τουριστική βιομηχανία επηρεάζουν οι πρόσφατες αλλαγές στο Facebook-1

Η περσινή απόφαση του Facebook να δώσει τη δυνατότητα ένταξης

της εντολής «like» σε κάθε ιστοσελίδα έκανε την εταιρία να

συνειδητοποιήσει ότι οι περισσότεροι από εμάς πατούν το κουμπί αυτό

για να δηλώσουν την προτίμησή τους σε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.

Κάτι, το οποίο ξεκίνησε ως ανταλλαγή προτιμήσεων μεταξύ φίλων,

μετατράπηκε σε πραγματικό κυκεώνα προώθησης ιδεών, προϊόντων ή

ακόμη και συνηθειών. Το Facebook κατάλαβε ότι έπρεπε να βρει άλλο

τρόπο να αναστρέψει την τάση αυτή, εγκαινιάζοντας νέα μέθοδο

ανταλλαγής περιεχομένου μεταξύ χρηστών. Η νέα υπηρεσία θα δίνει τη

δυνατότητα στους χρήστες να αναφέρουν ότι «ταξίδεψαν» σε

συγκεκριμένο μέρος, «έμειναν» σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο και

«πραγματοποίησαν» συγκεκριμένη εκδρομή.

Αυτή η δυνατότητα, όμως, στερεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία

ψήγματα προστασίας του ιδιωτικού βίου στο Facebook, ενώ πολλοί

εκφράζουν αμφιβολίες εάν θα επιλέξουν να μοιραστούν με τους

ιντερνετικούς τους φίλους τις προτιμήσεις τους σχετικά με την

αεροπορική εταιρία που τους μετέφερε από μία πόλη στην άλλη.

www.kathimerini.gr με στοιχεία από AFP

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT