επιχειρήσεις.
Την πρώτη της εφαρμογή στην ιστοσελίδα Google+, που απευθύνεται
αποκλειστικά σε μεγάλες εταιρίες, εγκαινίασε χθες η Google. Χάρη
στην εφαρμογή αυτή, οι εταιρίες θα μπορούν εφεξής να δημιουργούν
δικούς τους λογαριασμούς στο Google+, τη νέα ιστοσελίδα κοινωνικής
δικτύωσης, που φιλοδοξεί να ανταγωνισθεί τον κυρίαρχο του χώρου, το
Facebook.
Μέχρι στιγμής, Burberry, Pepsi και η ποδοσφαιρική ομάδα της
Chelsea είναι μερικά από τα μεγάλα ονόματα του εταιρικού χώρου που
επέλεξαν τη νέα υπηρεσία, που τους δίνει επίσης τη δυνατότητα να
καταλαμβάνουν καλή θέση, πολύ ψηλά στα αποτελέσματα ερευνών της
Google. Η κίνηση αποτελεί την πρώτη απόπειρα της Google να εμπλέξει
εταιρίες-πελάτες της σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Η
ιστοσελίδα Google+ έχει αποκτήσει 40 εκατομμύρια εγγεγραμμένους
χρήστες μετά την παρουσίασή της το Σεπτέμβριο.
Το Facebook, που «συνδέει» εταιρικές μάρκες με τα εκατοντάδες
εκατομμύρια χρήστες του μέσω της επιλογής «like», εκτιμάται ότι
εξασφάλισε έσοδα ύψους 1,6 δισ. δολαρίων μέσω διαφημίσεων το πρώτο
μισό του 2011.
Οι χρήστες του Google+ θα μπορούν να παρακολουθούν τις
αγαπημένες τους μάρκες και εταιρίες, προσθέτοντάς τες στους
«κύκλους» τους, δίπλα από τους φίλους τους. Χάρη στο νέο κουμπί
«Direct Connect», οι χρήστες θα μπορούν να αναζητούν την ίδια ώρα
πληροφορίες για μία εταιρία, αλλά και να συνδέονται στη σελίδα
Google+ «Μέχρι σήμερα, η Google+ έδινε έμφαση στη διασύνδεση
ανθρώπων μεταξύ τους. Θέλουμε, όμως, να μπορούμε να δημιουργούμε
γέφυρες μεταξύ όλων των πραγμάτων που ενδιαφέρουν τους χρήστες μας,
από τοπικές επιχειρήσεις μέχρι και πολυεθνικές εταιρίες», είπε στην
επίσημη παρουσίαση της υπηρεσίας ο αντιπρόεδρος της Google, Βικ
Γκουντότρα.
www.kathimerini.gr με στοιχεία από The Guardian