Δύο ελληνικά σχολεία διακρίθηκαν στο Πρόγραμμα Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft

Δύο ελληνικά σχολεία διακρίθηκαν στο Πρόγραμμα Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft

5' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δύο ελληνικά σχολεία διακρίθηκαν στο Πρόγραμμα Πρωτοπόρων

Σχολείων της Microsoft

Δύο ελληνικά σχολεία διακρίθηκαν στο Πρόγραμμα Πρωτοπόρων Σχολείων της Microsoft-1

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασαν σε διεθνές επίπεδο δύο ελληνικά

εκπαιδευτικά ιδρύματα, κατόπιν ειδικής αξιολόγησης που διενεργείται

στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της

Microsoft. Συγκεκριμένα, το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα

(Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού) αναδείχθηκε ως Microsoft

Mentor School, ενώ τα Εκπαιδευτήρια Δούκα επιλέχθηκαν ως Microsoft

Pathfinder School, για το σχολικό έτος 2011-2012, έπειτα από μια

αξιολόγηση σχολείων από περισσότερες από 117 χώρες.

Η ανάδειξη του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος σε

Microsoft Mentor School αποτελεί επιβράβευση της επιτυχούς

ενσωμάτωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία καινοτόμων μεθόδων

διδασκαλίας, μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, καθώς και

της δέσμευσής του για διαρκή επένδυση στην καινοτομία, στοχεύοντας

στην αναζήτηση βέλτιστων πρακτικών και στην αναβάθμιση της

μαθησιακής εμπειρίας. Κατακτώντας τη διάκριση αυτή, το σχολείο

αποκτά τη δυνατότητα συμμετοχής στο Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στη

Μάθηση της Microsoft στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ τον προσεχή Νοέμβριο,

όπου θα υπάρχει δυνατότητα δικτύωσης, συνεργασίας και ανταλλαγής

απόψεων και εμπειριών με κορυφαίους εκπαιδευτικούς ανά τον κόσμο.

Παράλληλα, οι εκπρόσωποι του Ιδρύματος θα έχουν την ευκαιρία να

μοιραστούν τις γνώσεις και τη μεθοδολογία τους με νέα Pathfinder

Schools, συμμετέχοντας στην ομάδα mentorship. Επιπλέον, θα

εκπαιδευτούν σε εργαλεία της Microsoft και θα παρακολουθήσουν

σεμινάρια για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και

τεχνογνωσίας.

Με αφορμή την παραπάνω διάκριση, ο καθηγητής Ιωάννης Καζάζης,

μέλος του Δ.Σ. του Ελληνοαμερικάνικου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος,

δήλωσε: «Ύστερα από την περσινή διάκριση που ανέδειξε το

Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΕΕΙ) ως ένα από τα ελάχιστα“

Microsoft Innovative Schools”, μας κάνει ιδιαίτερα ευτυχείς η νέα

διάκριση που καθιστά το Σχολείο “Microsoft Innovative Mentor School”

. Πρόκειται για την ανώτατη διάκριση, στο πλαίσιο του παγκόσμιου

θεσμού ”Πρωτοπόρα Σχολεία” της Microsoft. Και οφείλεται στην

πρότυπη παράδοση που δημιούργησε ήδη το ΕΕΙ με το Course Management

System (CMS). Διότι ολόκληρο το εκπαιδευτικό έργο του ΕΕΙ

διεκπεραιώνεται πλέον μέσω ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων

(CMS), διεθνώς γνωστού για τον πλούτο και την ευελιξία του – με

πρωτοποριακή ελληνική παιδαγωγική στόχευση και ειδική τεχνική

σχεδίαση. Στο CMS, τόσο τα υλικά -κατάλληλα ψηφιοποιημένα και

προεπεξεργασμένα, όσο και οι διδακτικές εφαρμογές, εκπονούνται

πλέον από τους διδάσκοντες, με τρόπο που να διασφαλίζει τη

δημιουργική εμπλοκή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η διάκριση

του ΕΕΙ ως “Microsoft Innovative Mentor School” δεν επιβραβεύει

απλώς τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και τα αποτελέσματα του

καινοτόμου αυτού έργου. Προπάντων δημιουργεί μοναδικές προϋποθέσεις

για την ευρύτερη διάχυση της βέλτιστης αυτής λογικής και πρακτικής

μεταξύ των καλύτερων σχολείων εκτός ελληνικών συνόρων».

Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα επιλέχθηκαν ως Microsoft Pathfinder

School σε αναγνώριση των πρωτοποριακών εκπαιδευτικών πρακτικών που

εφαρμόζουν, οι οποίες αναδείχθηκαν έπειτα από αξιολόγηση

περισσότερων από 200 σχολείων παγκοσμίως. Έχοντας συμπεριληφθεί στα

Pathfinder Schools, τα Εκπαιδευτήρια Δούκα θα έχουν πρόσβαση σε

ειδικά σεμινάρια και εκπαίδευση, είτε από ειδικούς, είτε από

εκπαιδευτικούς με εμπειρία σε σχολεία που έχουν ανέλθει στη βαθμίδα

Microsoft Mentor School. Επίσης, θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν

μέρος στο Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στη Μάθηση της Microsoft στην

Ουάσινγκτον των ΗΠΑ, όπου θα έχουν τη δυνατότητα ανταλλαγής γνώσεων

και εμπειριών με διακεκριμένους εκπαιδευτικούς σχολείων από όλο τον

κόσμο.

Εκ μέρους του διακριθέντος σχολείου, ο κ. Κωνσταντίνος Ι.

Δούκας, Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθυντής Λυκείου των

Εκπαιδευτηρίων Δούκα, ανέφερε: «Νοιώθουμε πολύ περήφανοι που το

σχολείο μας αποτελεί μέλος του παγκόσμιου δικτύου καινοτόμων

σχολείων Microsoft Pathfinder Schools με αναγνώριση από τη διεθνή

εκπαιδευτική κοινότητα. Η διάκριση αυτή αποτελεί το επισφράγισμα

των προσπαθειών όλων μας, και ειδικότερα των εκπαιδευτικών μας,

προς την κατεύθυνση του Σχολείου του Μέλλοντος, επιβεβαιώνει ότι

είμαστε στο «σωστό δρόμο» προς την ανάπτυξη και καλλιέργεια των

μαθητικών δεξιοτήτων του 21ου αιώνα και μας δίνει δύναμη να

συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για το Καλύτερο Μέλλον των μαθητών

μας! H διάκριση αυτή έρχεται να προστεθεί στο Βραβείο Αριστείας που

μας απένειμε το Υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο του Θεσμού «Αριστεία

και Ανάδειξη Καλών Πρακτικών» και στην ανάδειξή μας ως ένας από

τους 21 καινοτόμους οργανισμούς της χώρας μας στο Διαγωνισμό

Έρευνας και Καινοτομίας «Η Ελλάδα Καινοτομεί» που διοργάνωσε ο ΣΕΒ

και η Εurobank EFG. Τέλος, ως Microsoft Pathfinder School θα

επωφεληθούμε από την ανταλλαγή απόψεων & εμπειριών στα ειδικά

φόρουμ και τα εξειδικευμένα σεμινάρια που θα μας προσφέρει το

παγκόσμιο αυτό δίκτυο για τη βελτίωση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών

υπηρεσιών μας και την προαγωγή της εκπαίδευσης στον τόπο μας».

Για τις σημαντικές αυτές διακρίσεις των ελληνικών σχολείων, στο

πλαίσιο του Παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων της

Microsoft, η κα Έλενα Ζαγλαρίδου, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών

Προγραμμάτων «Συνεργάτες στην Μάθηση» της Microsoft Ελλάς, δήλωσε:

«Είμαστε πολύ περήφανοι που η ουσιαστική προσπάθεια σχολείων της

χώρας μας να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει την

καινοτομία, προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές να αντεπεξέλθουν

στις ανάγκες του 21ου αιώνα, αναγνωρίζεται και αναδεικνύεται

παγκοσμίως για δεύτερη συνεχή χρονιά, ενώ τα ίδια τα σχολεία

γίνονται πρότυπο για άλλα σχολεία παγκοσμίως. Ελπίζουμε μέσα από το

Ελληνικό Πρόγραμμα Πρωτοπόρων Σχολείων να μπορέσει αυτή η

προσπάθεια να λειτουργήσει ενθαρρυντικά για την Ελληνική κοινότητα

πρωτοπόρων σχολείων, ενώ ως Microsoft δεσμευόμαστε να στηρίξουμε

ουσιαστικά τα μέλη μέσα από μια ζωντανή συνεργασία ανταλλαγής

απόψεων και πρακτικών».

Οι παραπάνω διακρίσεις αποτελούν μέρος αξιολόγησης που

υλοποιείται στο πλαίσιο του παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων

Σχολείων της Microsoft, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη

πρωτοβουλία της εταιρίας, «Συνεργάτες στη Μάθηση». Βασικός στόχος

του Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων είναι να βοηθήσει τα σχολεία

που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες στην

εκπαιδευτική διαδικασία, ενθαρρύνοντας και διευκολύνοντας την

ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών μοντέλων και εργαλείων, καθώς και

τη δημιουργία ενός δικτύου συνεργασίας μεταξύ των σχολείων. Τα

σχολεία μπορούν να ενταχθούν στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα «Συνεργάτες

στη Μάθηση» και να επωφεληθούν από τις παροχές του, έχοντας

δυνατότητα συμμετοχής στα τρία επίπεδα του προγράμματος: (1) στην

Παγκόσμια Κοινότητα Πρωτοπόρων Σχολείων, στην οποία μπορεί να

συμμετάσχει κάθε σχολείο, μέσα από μια απλή εγγραφή στο Δίκτυο

Συνεργατών στη Μάθηση, (2) στο Πρόγραμμα Pathfinder Πρωτοπόρων

Σχολείων, στο οποίο λαμβάνουν μέρος όσα σχολεία έχουν υποβάλει

αίτηση στο Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση και έχουν επιλεχθεί ως

πρωτοπόρα από ανεξάρτητη επιτροπή και (3) στο Πρόγραμμα Mentor

Πρωτοπόρων Σχολείων, στο οποίο η συμμετοχή προϋποθέτει πρόσκληση

από το κεντρικό Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση, εφόσον το σχολείο

έχει επιδείξει σημαντικές επιδόσεις όσον αφορά την εξέλιξή του,

αλλά και τη διάθεσή του να ανταλλάσει τις γνώσεις και εμπειρίες

του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα, το Πρόγραμμα Πρωτοπόρων

Σχολείων θα προσφέρεται, από το σχολικό έτος 2011-12, με την

υποστήριξη της Microsoft και τη συνεργασία του Δικτύου Σχολικής

Καινοτομίας της Μορφωτικής Πρωτοβουλίας, μέσα από το πρόγραμμα

Αριστεία – Καινοτομία. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει σε εκείνες

τις σχολικές μονάδες, που επιδιώκουν να βελτιώσουν το εκπαιδευτικό

τους έργο, τη δυνατότητα να πρωτοπορήσουν πραγματικά, με βάση τις

πλέον σύγχρονες, ευρωπαϊκές και διεθνείς προδιαγραφές. Το πρόγραμμα

αυτό θα προσφέρεται στα ελληνικά σχολεία με σεμινάρια και εξ

αποστάσεως υποστήριξη, καθώς και την παροχή εξειδικευμένου

επιμορφωτικού υλικού σχετικά με την ανάπτυξη της σχολικής

μονάδας.

www.kathimerini.gr Πηγή: Microsoft

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT