Πρόσβαση στο αρχείο του Twitter για εταιρίες

Πρόσβαση στο αρχείο του Twitter για εταιρίες

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πρόσβαση στο αρχείο του Twitter για εταιρίες

Με την Datasift συνασπίσθηκε η Twitter για να ξεκλειδώσει το αρχείο

των μηνυμάτων της. Εταιρίες θα έχουν εφεξής τη δυνατότητα να

αναζητούν και να αναλύουν μηνύματα της ιστοσελίδας Twitter, ηλικίας

δύο ετών.

Επιχειρήσεις θα μπορούν έτσι να αναζητούν μηνύματα από τον

Ιανουάριο του 2010, ώστε να σχεδιάζουν εμπορικές εκστρατείες, να

στοχεύουν σημαντικούς χρήστες ή ακόμη και να προβλέπουν

εξελίξεις.

Μέχρι σήμερα, αρχείο μηνυμάτων Tweets ήταν διαθέσιμο για 30

μόλις ημέρες για εταιρίες και για επτά ημέρες για ιδιώτες. Η

βρετανική εταιρία Datasift, όμως, πρόσφερε τη λύση στην Twitter.

«Κανείς δεν είχε κάνει κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα. Πρόκειται για

καινοτόμο υπηρεσία, ενώ το διακύβευμα είναι σημαντικό, καθώς αφορά

όλα τα δεδομένα που διακινούνται καθημερινά από το Twitter», λέει ο

επικεφαλής της Datasift Τιμ Μπάρκερ.

Η εταιρία συλλέγει καθημερινά 250 εκατομμύρια tweets, τα οποία

αναλύονται ανάλογα με το περιεχόμενό τους. Το λογισμικό της

βρετανικής εταιρίας είναι ικανό να ξεχωρίσει εάν ένα μήνυμα είναι

θετικό ή αρνητικό. Η Datasift αναφέρει ότι το ενδιαφέρον για το

λογισμικό της είναι μεγάλο, με περισσότερες από 1.000 εταιρίες να

ζητούν άδεια χρήσης του. Το Twitter, από τη μεριά του, θα

εξασφαλίζει έσοδα από την Datasift, όπως ορίζει το μεταξύ τους

συμβόλαιο.

Το κόστος χρήσης του λογισμικού θα εξαρτάται από το μέγεθος της

εταιρίας που έχει καταθέσει αίτηση, με το «μικρό» πακέτο να

κοστίζει χίλια δολάρια το μήνα.

Η κίνηση της Datasift και η συμφωνία της με την Twitter έχει

προκαλέσει, όμως, ανησυχίες μεταξύ των ακτιβιστών υπέρ του

ελεύθερου λόγου στο Διαδίκτυο. «Οι χρήστες του Twitter θεωρούσαν

μέχρι σήμερα ότι η επικοινωνία τους με φίλους και συγγενείς ήταν

ασφαλής, καθώς τα μηνύματά τους αυτά θα σβήνονταν. Η δυνατότητα

αυτή που αποκτούν τώρα πολλές εταιρίες μετατρέπει το Twitter σε

γιγάντια επιχείρηση εταιρικών αναζητήσεων. Σε αντίθεση με το

Facebook, το Twitter δημιουργήθηκε από την πρώτη μέρα του ως

δημόσιο κοινωνικό δίκτυο», λέει ο Γκας Οσέν, επικεφαλής της

οργάνωσης Privacy International.

www.kathimerini.gr

με στοιχεία από το BBC

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT