Εντυπωσιακή αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Βραζιλία
Παρατηρείται συνεχής αύξηση στις αγορές προιόντων με υψηλή
προστιθέμενη αξία όπως ηλεκτρονικές συσκευές.
Το μέγεθος του online εμπορίου στη Βραζιλία ανήλθε σε περισσότερα
από 11 δισεκατομμύρια δολάρια την χρονιά που πέρασε, σημειώνοντας
άνοδο της τάξης του 26% – σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας
μάρκετινγκ e-bit.
Ειδικότερα, τα στοιχεία που παρείχε η εταιρεία από κοινού με το
Βραζιλιάνικο επιμελητήριο ηλεκτρονικού εμπορίου, κάνουν λόγο για
προσθήκη 9 εκατομμυρίων online καταναλωτών. Με αυτόν τον αριθμό οι
άνθρωποι που έκαναν τουλάχιστον μια αγορά online πέρσι, ανέρχονται
στα 32 εκατομμύρια.
Την ίδια στιγμή, παρατηρείται συνεχής αύξηση στις αγορές
προιόντων με υψηλή προστιθέμενη αξία όπως ηλεκτρονικές συσκευές –
ανοδικά κινούνται επίσης και πωλήσεις σε ρούχα, κοσμήματα κ.λπ.
Οι κυριότεροι κλάδοι οι οποίοι πρωταγωνίστησαν στο e-commerce το
2011 ήταν εκείνοι των ηλεκτρονικών συσκευών (15% των συνολικών
πωλήσεων), υπολογιστές (12%), ηλεκτρονικά εξαρτήματα (8%), ρούχα
και μικροαντικείμενα (κοσμήματα κ.λπ) (7%).
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, τα σχετικά έσοδα αναμένονται να
φτάσουν στα 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια. «Παρόλο που η ντόπια αγορά
μεγαλώνει, το διεθνές περιβάλλον ασκεί μεγάλη επιρροή στα
αποτελέσματα», αναφέρεται σε άλλο σημείο της έρευνας. Το 2010 οι
διαδικτυακές πωλήσεις στην Βραζιλία ανήλθαν στα 8,4 δισ. δολάρια,
σημειώνοντας αύξηση κατά 40% σε σχέση με την προηγούμενη
χρονιά.
Για την ιστορία, η έρευνα εξέτασε τις πωλήσεις σε 5.000 μαγαζιά
που έκαναν ηλεκτρονικές πωλήσεις καθώς και την εμπειρία των
καταναλωτών, καταγγεγραμμένη σε ερωτηματολόγια. Τέλος, στη Βραζιλία
των 191 εκατομμυρίων, περίπου τα 78.5 εκ. Εχουν πρόσβαση στο
Διαδίκτυο.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AFP