Σχόλια και διαφημίσεις στο Facebook δεν επηρεάζουν τους χρήστες του.

Σχόλια και διαφημίσεις στο Facebook δεν επηρεάζουν τους χρήστες του.

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σχόλια και διαφημίσεις στο Facebook δεν επηρεάζουν τους χρήστες

του.

Τέσσερις στους πέντε χρήστες του Facebook δεν έχουν αγοράσει

ποτέ κάποιο προϊόν ή υπηρεσία ως αποτέλεσμα διαφήμισης ή σχολίου

στη δημοφιλή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας ένα ακόμη

δείγμα της ανάγκης για ριζική μεταρρύθμιση του επιχειρηματικού του

μοντέλου.

Η έρευνα της Reuters/Ipsos έδειξε επίσης ότι 34% των χρηστών του

Facebook δαπανούν σήμερα λιγότερο χρόνο σε αυτό, από ότι πριν έξι

μήνες, ενώ μόλις 20% δήλωσε ότι περνά περισσότερο χρόνο στην

ιστοσελίδα.

Οι διαπιστώσεις της δημοσκόπησης υπογραμμίζουν τις ανησυχίες των

επενδυτών γύρω από την ικανότητα κερδοφορίας του Facebook. Οι

αμφιβολίες αυτές έχουν οδηγήσει τη μετοχή του Facebook σε υποχώρηση

29% από την ημέρα της αρχικής της δημόσιας διαπραγμάτευσης,

συρρικνώνοντας την αξία της εταιρίας κατά 30 δισ. δολάρια, στα 74

δισ.

Ποσοστό 44% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τα προβλήματα στην

αρχική δημόσια διαπραγμάτευση της μετοχής τους έκανε να χάσουν την

εμπιστοσύνη τους στην εταιρία. Την ίδια ώρα, 21% των Αμερικανών

συνεχίζουν να μη διαθέτουν λογαριασμό στο Facebook.

Τα 900 εκατομμύρια χρήστες του Facebook αποδεικνύουν ότι η

ιστοσελίδα είναι από τις δημοφιλέστερες στον κόσμο. Τα στελέχη της

εταιρίας, όμως, δεν κατάφεραν ακόμη να μεταφράσουν τη δημοτικότητα

αυτή σε κερδοφορία, που θα δικαιολογούσε την ιδιαίτερα υψηλή τιμή

της μετοχής στην αρχική της δημόσια διαπραγμάτευση. Οι ανησυχίες

αυτές ενισχύθηκαν τον περασμένο μήνα, όταν η General Motors -τρίτος

μεγαλύτερος αγοραστής διαφημιστικού χώρου στις ΗΠΑ- ανακοίνωσε την

πρόθεσή της να πάψει να διαφημίζεται στο Facebook.

Ο πρόεδρος του τομέα διαφήμισης της εταιρίας δημοσκοπήσεων

Nielsen, Στιβ Χάσκερ, εξηγεί ότι η επιτυχία μίας διαφημιστικής

εκστρατείας πρέπει να υπολογισθεί σε σχέση με το προϊόν. «Αν

διαφημίζεις αυτοκίνητα Porsche και μπορείς να πείσεις 20% του

κοινού σου να αγοράσει ένα, τότε έχει εξασφαλίσει ιστορική

επιτυχία. Αν, όμως, πουλάς κονσέρβες σούπας, τότε δεν έχει πετύχει

και τίποτα σημαντικό», λέει ο κ. Χάσκερ.

Σχεδόν δύο στους πέντε συμμετέχοντες στη δημοσκόπηση δήλωσαν ότι

χρησιμοποιούν καθημερινά το Facebook, ενώ σχεδόν 50% των

ερωτηθέντων ανέφερε ότι δαπανά τον ίδιο χρόνο σήμερα στην

ιστοσελίδα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, όσο και πριν έξι μήνες.

«Το Facebook αντιμετωπίζει καθημερινά το φαινόμενο της “κόπωσης

των χρηστών”, που τους υποχρεώνει να εισάγουν καινοτομίες», λέει ο

αναλυτής της Gartner, Ρέι Βαλντέζ.

www.kathimerini.gr με στοιχεία από Reuters

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT