Το είχαμε πετύχει τη δεκαετία του ’60. Η Ελλάδα είχε γίνει μόδα. Είχε καταφέρει να επανασυστηθεί στον κόσμο, όχι μόνον ως τόπος μνημείων, αλλά και για τη σύγχρονη μεσογειακή, λαϊκή κουλτούρα της. Χωρίς να επιστρέψει σε εκείνο το μοντέλο, που κατέληξε σε τουριστικό φολκλόρ, η Ελλάδα μπορεί να ξαναφτιάξει ένα παγκόσμιας εμβέλειας brand, αξιοποιώντας την κληρονομιά της και ανοίγοντάς την στις δημιουργικές δυνάμεις του παρόντος. Θα το πετύχει με αυτοπεποίθηση και εξωστρέφεια. Οχι με φοβίες και μουσειακό συντηρητισμό.
Τόλμη και εξωστρέφεια
23" χρόνος ανάγνωσης