Επιχειρήσεις ή μαγαζάκια;

17" χρόνος ανάγνωσης

Οι εννέα στις δέκα ελληνικές επιχειρήσεις είναι μικρομεσαίου μεγέθους. Και αυτό, αντικειμενικά, περιορίζει το βεληνεκές τους και τις πιθανότητές τους να σταθούν στον διεθνή ανταγωνισμό. Το πρόβλημα δεν είναι νέο. Είναι δομικό και στερεί από την εθνική οικονομία εξωστρέφεια και δυναμισμό. Γι’ αυτό χρειάζεται να αλλάξει το μοντέλο. Χρειάζεται να ξεπεραστεί και η ενδημική κουλτούρα του μικρού, οικογενειακού «μαγαζιού».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT