90 χρόνια πριν στην «Κ»…15-7-1933

ΡΕΜΠΡΑΝΤ: Η πόλις του Κάσσελ, η οποία καυχάται ότι είναι η «πόλις του Ρέμπραντ», προέβη εις ακτινογραφικήν εξέτασιν των πινάκων της περιέργου συλλογής η οποία υπάρχει εις το μουσείον της

53" χρόνος ανάγνωσης

ΡΕΜΠΡΑΝΤ: Η πόλις του Κάσσελ, η οποία καυχάται ότι είναι η «πόλις του Ρέμπραντ», προέβη εις ακτινογραφικήν εξέτασιν των πινάκων της περιέργου συλλογής η οποία υπάρχει εις το μουσείον της. Πράγματι, υπάρχουν λόγοι να πιστεύεται ότι ορισμένοι εκ των πινάκων τούτων περιελάμβανον πλείονα του ενός θέματα, ζωγραφισμένα τα μεν επί των δε. Η γενομένη εξέτασις ενός εκ των τελευταίων πορτραίτων του Ρέμπραντ, ωδήγησεν εις την απρόοπτον ανακάλυψιν, κάτω από μίαν προσωπογραφίαν της ημιτελούς κεφαλής γυναικός φερούσης πέπλον. Το Μουσείον περιλαμβάνει 21 πίνακες του διασήμου Ολλανδού «μαιτρ». Προ της μάχης της Ιένας, η συλλογή αυτή περιελάμβανε και δύο άλλους πίνακας: Την «Καταβίβασιν του Σταυρού» και την «Δανάην», οι οποίοι παρεδόθησαν εις τον Ναπολέοντα υπό του Στρατηγού Λαγκράνζ. Βραδύτερον εγένοντο ιδιοκτησία της αυτοκρατείρας Ιωσηφίνας […]. Εκείθεν περιήλθαν εις χείρας του Τσάρου Αλεξάνδρου, ο οποίος τους ηγόρασεν από την τέως σύζυγον του Ναπολέοντος.

ΕΞΟΔΟΣ: ∆ιά πρώτην φοράν έπειτα από εξήκοντα τρία έτη ο Πάπας των Καθολικών εξήλθε από την περιοχή του Βατικανού, της εκουσίας αυτής φυλακής-βασιλείου των προκατόχων του, διά να μεταβή εις το Καστέλ Γκαντόλφο, όπου ετοιμάζεται το θερινόν ενδιαίτημά του.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT