Το σύνθημα δεν ήταν γραμμένο με σπρέι πάνω σε λινάτσα. Το πανό που κάλυπτε όλο το κτίριο της Κουμουνδούρου («28 Φεβρουαρίου, δεν ξεχνάμε», «Πάρε με όταν φτάσεις», «not delivered») ήταν δουλειά επαγγελματική, εκπονηθείσα από ειδικούς της επικοινωνίας, γραφίστες και διαφημιστές. Η μεθοδική προετοιμασία φάνηκε όταν η ίδια μακέτα, με το ίδιο σύνθημα, εμφανίστηκε πανομοιότυπη ως κονκάρδα στο στήθος του Στέφανου Κασσελάκη, στη διαδήλωση για τα Τέμπη. Αραγε, εκτός από το πανό και τις κονκάρδες, να έχουν τυπώσει και στιλό; Και κούπες; Και αναπτήρες; Αραγε, έκαναν συσκέψεις και brainstorming για να καταλήξουν ότι τους συμφέρει να χρησιμοποιήσουν σαν υλικό πολιτικού μάρκετινγκ τους νεκρούς;
Μαύρη καμπάνια
30" χρόνος ανάγνωσης
![μαύρη-καμπάνια-0](https://www.kathimerini.gr/k-default-image.jpg)