Ιδέες το πολιτικό μάρκετινγκ της Νέας Δημοκρατίας έχει πολλές. Πολλές εμπνεύσεις για να επαναλανσάρει το προϊόν στην απαιτητική αγορά των ευρωεκλογών. Στο πρώτο διαφημιστικό μήνυμα που αναρτήθηκε χθες στο Διαδίκτυο φαίνεται αυτός ο πλουραλισμός, καθώς η Ν.Δ. προβάλλεται σε τρεις εκδοχές της: Μητσοτάκης, Μητσοτάκης, Μητσοτάκης. Αν δε αναλογιστεί κανείς ότι και στις εναλλακτικές πλατφόρμες προβολής (TikTok) επιστρατεύεται ο Μητσοτάκης, αλλά και στα παραδοσιακά media το κυβερνών κόμμα υπάρχει κυρίως διά του Μητσοτάκη, τότε συμπληρώνεται το μονοπρόσωπο ψηφιδωτό της καμπάνιας. Από μια άποψη, βγάζει νόημα: Οι ψηφοφόροι έχουν εκδηλωθεί υπέρ του προϊόντος. Εχουν δείξει ποιον εμπιστεύονται και γιατί. Αν η προβαλλόμενη αξία είναι η «συνέχεια» και η «σταθερότητα», καλύτερα να εμφανίζεται η ενσάρκωσή της. Και όχι κάποιες περσόνες της ευρωλίστας, επικοινωνιακώς αυτοσχεδιαστικές.
Σταθερότης και αυτοσχεδιασμός
36" χρόνος ανάγνωσης