Οψεις ενός rebranding

30" χρόνος ανάγνωσης

Οψεις ενός rebranding-1Η αισθητική του λανσαρίσματος δεν είναι πολύ συμβατή με το προϊόν. Το λογότυπο και το «σερβίρισμά» του είναι μινιμάλ, ενώ το προϊόν –ο Αλέξης Τσίπρας– είναι μπαρόκ. Το λογότυπο της νέας πρωτοβουλίας του θυμίζει κάτι σαν αποδομημένο κιονόκρανο. Στα σλόγκαν, πάντως, ενώ επιχειρήθηκε να κρατηθεί μονολεκτική λιτότητα, τα πολλά συνώνυμα κατέληξαν να αντιστοιχούν στον τσιπρικό βερμπαλισμό: «Αποφασίζοντας», «καλλιεργώντας», «προστατεύοντας», «διεκδικώντας», «οικοδομώντας», «σχεδιάζοντας». Για τους οιωνοσκόπους των προθέσεων του πρώην πρωθυπουργού υπάρχει μια αχνή αντανάκλαση φιλοδοξίας στο brand – ένα τεκμήριο των σκοπών του rebranding: Η πρωτοβουλία δεν λέγεται «ίδρυμα», αλλά «ινστιτούτο». Τα ιδρύματα είναι για τους παροπλισμένους. Τα ινστιτούτα για τους μάχιμους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT