Πιερ Γκατάζ στην «Κ»: Δεν ξέρουμε ποια Ευρώπη θέλουμε σε 20 χρόνια
Γ. Πανιάρας: «Η κλιματική αλλαγή, μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις»
Ρόμπιν Λέιν Φοξ στην «K»: Η FYROM δεν έχει σχέση με το όνομα της Μακεδονίας
Μέρβιν Κινγκ στην «Κ»: Ανησυχώ ότι δεν έχουμε κάνει αρκετά
Ο Μέρβιν Κινγκ ήταν εκεί όταν ο Μάριο Ντράγκι είπε τις διάσημες πλέον φράσεις που σηματοδότησαν την αρχή του τέλους της ευρωκρίσης. Ως διοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας είχε προσκαλέσει τον πρόεδρο της ΕΚΤ –κατόπιν παραίνεσης του πρωθυπουργού Ντέιβιντ Κάμερον– να συμμετάσχει σε συνέδριο στο Λονδίνο παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων..
Ο Χέμινγουεϊ πολεμικός ανταποκριτής το 1944-45
Ο Ερνεστ Χέμινγουεϊ τραυματίστηκε σοβαρά ως τραυματιοφορέας στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, κάλυψε ως ανταποκριτής την υποχώρηση του ελληνικού στρατού από την Ανατολική Θράκη το 1922, ενώ συμμετείχε ως εθελοντής, στο πλευρό των Δημοκρατικών, στον ισπανικό εμφύλιο. Κοινώς, δεν νοούνταν πόλεμος χωρίς τον «Χεμ».
Περιζήτητα τα πολυτελή εξοχικά από ξένους
Υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες, λέει σε συνέντευξή του στην «Κ» ο επικεφαλής του ομίλου Engel & Völkers, Sven Odia.
Γιώργος Γεράρδος: «Το ’76 διοικούσα το Πλαίσιο από ένα ΚΨΜ στον Εβρο»
To 1976 ο Γιώργος Γεράρδος «έτρεχε» το Πλαίσιο μέσω τηλεφώνου από ένα ΚΨΜ στρατιωτικής μονάδας στον Εβρο. Πενήντα χρόνια μετά, εξηγεί στην «Κ» ποιο θα είναι το επόμενο μεγάλο βήμα της εταιρείας.
Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ στην «Κ»: Αριστερός είναι αυτός που κάνει αριστερά πράγματα, όχι αυτός που λέει ότι είναι
Οταν διοικούν ανίκανοι ευθύνη έχουν και οι ικανοί ενώ στην Ελλάδα, όπου απουσιάζει το ομαδικό πνεύμα, η Αριστερά πληγώθηκε από τους κατ’ όνομα μόνο αριστερούς. Αλλωστε «όταν στέλνουμε στη Βουλή Πολάκηδες ή στο Ευρωκοινοβούλιο άσχετους σε θέματα Ε.Ε. η αναξιοπιστία της πολιτικής μεγαλώνει». Η βυζαντινολόγος και ακαδημαϊκός Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ σε μια χειμαρρώδη συνέντευξή της στην «Κ».
Η ασφάλεια κάθε χρήστη είναι δική του ευθύνη
Τα σύνθετα ζητήματα –ιδιωτικότητας, ασφάλειας, συγκέντρωσης ισχύος, ατομικών ελευθεριών κ.ο.κ.– που ανακύπτουν καθώς εδραιώνεται η νέα ψηφιακή οικονομία βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης της «Κ» με τον Ντέιβιντ Ντόμπκιν, καθηγητή Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο του Πρίνστον.
Ο «βιογράφος» της Ελλάδας
Αγαπημένες του λέξεις είναι το «μεράκι» και το «φιλότιμο». Αγαπά τη μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, τα ρεμπέτικα και συγκινείται κάθε φορά που ακούει τα τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα σε ηχογραφήσεις των αρχών του περασμένου αιώνα. Ρόντρικ Μπίτον, ετών 69, διακεκριμένος καθηγητής, κάτοχος επί τρεις δεκαετίες της έδρας Κοραή (Νεοελληνικής και Βυζαντινής Ιστορίας, Γλώσσας και Φιλολογίας) στο King’s College του Λονδίνου.
Διονύσης Σιμόπουλος στην «Κ»: Από την Πάτρα στην Αμερική με 250 δολάρια στην τσέπη…
Οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που απευθύνουν στον Διονύση Π. Σιμόπουλο οι δημοσιογράφοι είναι, π.χ., πόσους επισκέπτες δέχεται μηνιαίως το Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου, ποιες τεχνολογικές καινοτομίες φέρνει και, βέβαια, τις τελευταίες εξελίξεις στην αστροφυσική και στην κοσμολογία.
Οι επιπτώσεις των θεολογικών διαφορών
Ο Βασίλειος Ν. Μακρίδης σπούδασε θεολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και γενική θρησκειολογία και κοινωνιολογία της θρησκείας στα Πανεπιστήμια Ηarvard (ΗΠΑ) και Tübingen (Γερμανία). Δίδαξε θρησκειολογία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το 1998 εξελέγη τακτικός καθηγητής θρησκειολογίας (με ειδίκευση στον ορθόδοξο χριστιανικό χώρο) στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Erfurt, στη Γερμανία, όπου εργάζεται μέχρι σήμερα.
Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος στην «Κ»: Ζήτημα τιμής η ανέγερση του Αγίου Νικολάου
Σε συνέντευξή του στην «Κ», ο ιεράρχης µιλάει για την αναγκαιότητα εξωστρέφειας, παλαιούς προκατόχους του, ενώ τονίζει: «Θα υψώνω τη φωνή µου όπου βλέπω τη ρωµιοσύνη να αδικείται», σε συνεργασία µε τις ελληνοαµερικανικές και κυπριακές οργανώσεις.
Ο έρωτας δίνει νόημα στην κάθε μας ημέρα
Η ελληνίστρια Αντρέα Μαρκολόνγκο μιλάει στην «Κ» για το νέο της βιβλίο και το δικό της «χρυσόμαλλον δέρας».
Κωστής Μαραβέγιας στην «Κ»: Ο καλλιτέχνης είναι… χύτρα ταχύτητας
Ο Κωστής Μαραβέγιας μιλάει στην «Κ» για το δικό του σημείο «βρασμού», τις συναυλίες, την εξέλιξή του και το «The Voice».