Εξομολογούμαι την ταλαιπωρία μου

Κύριε διευθυντά 
Μετά συνολικά 37,5 χρόνια ασφάλισης υπέβαλα αίτηση συνταξιοδότησης στον ΟΑΠ ΔΕΗ στις 27/6/2021. Από αυτά τα 7,5 χρόνια ήταν στο ΤΣΜΕΔΕ και τα υπόλοιπα στον ΟΑΠ ΔΕΗ. Στις 23/8/2021 ο ΟΑΠ μου εξέδωσε σύνταξη μόνο για τα 30 χρόνια ασφάλισής μου σε αυτόν και με επιστολή του στο ΤΣΜΕΔΕ (9847/9.8.21) ζήτησε επίσημη ενημέρωση για τα έτη ασφάλισής μου σε αυτό για να εκδώσει την πλήρη κύρια σύνταξή μου (παρά το ότι είχα υποβάλει σχετική βεβαίωση του ΤΣΜΕΔΕ για τον χρόνο ασφάλισης και περί μη ύπαρξης οφειλών στα δικαιολογητικά που κατέθεσα στον ΟΑΠ ΔΕΗ για τη συνταξιοδότησή μου). Μετά έξι μήνες, απάντηση από το ΤΣΜΕΔΕ δεν υφίσταται. Το τηλέφωνο 1555 απαντά ευγενικά, ακούει το πρόβλημα, υπόσχεται ενημέρωση χωρίς αποτέλεσμα, ενώ το τηλέφωνο της υπηρεσίας δεν απαντά. Υπάρχει άραγε σήμερα ΤΣΜΕΔΕ σε λειτουργία; Και αν όντως έχει πρόβλημα, γιατί ο ΟΑΠ δεν εκδίδει την πλήρη σύνταξή μου με επιφύλαξη με βάση την επίσημη βεβαίωση του ΤΣΜΕΔΕ που ήδη έχω καταθέσει σε αναμονή της επίσημης απάντησής του;

Οποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει, λέει ο λαός.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT