Οι απορίες μου για τα σκαψίματα

Κύριε διευθυντά
Αυτόν τον καιρό ο ΟΤΕ σκάβει παντού. Δεν θα σταθώ στο ότι στο Κολωνάκι ξαναέσκαψε τον ίδιο δρόμο, ούτε ότι εγκατέλειψε στο ρείθρο όσο χαλίκι με πίσσα περίσσεψε, ούτε ότι άφησε τρύπες σε πεζοδρόμια, ούτε ότι έως και στο δάσος ξεφορτώθηκε υπόλοιπα σωλήνων κ.λπ. Θα σταθώ όμως στα πιο πρόσφατα επιτεύγματά του:

Στις 28/3 αρχίζει, χωρίς προειδοποίηση κόκκινης κορδέλας και σημειωμάτων, να σκάβει την οδό Κλεομένους, ένα μακρύ δρόμο χωρίς ενδιάμεσες διεξόδους, λόγω Λυκαβηττού. Το πρωί εργάτης εμποδίζει αναίτια τη διέλευση Ι.Χ., ενώ επιτρέπει την των σχολικών. Στις 11 π.μ. αφήνει ελεύθερη δίοδο, ενώ η κατάληξη στη Δεξαμενή είναι κλειστή με τρυπάνια, εκσκαφείς κ.λπ. Ετσι εγκλωβίζονται λεωφορείο, φορτηγά και Ι.Χ., που πασχίζουν με ελιγμούς και όπισθεν να διαφύγουν μέσα από στενούς ανήφορους και αδιέξοδα, γεμάτους σταθμευμένα οχήματα. Στις 5 μ.μ. εργάτης κρατά κλειστή την Κλεομένους, επιτείνοντας άσκοπα την ταλαιπωρία των οδηγών, ενώ ο δρόμος είναι πια σε όλο του το μήκος ελεύθερος και οι εργάτες αραγμένοι στα σκαλάκια χασκογελάν, όσο ένας άλλος ψευτοσκουπίζει ρείθρο.

Στις 29/3, το απόλυτο χάος. Συγχρόνως σκάβονται και ανοίγονται αυλάκια στην Κλεομένους και στην ανηφορική, απότομη και στενή, διπλής κατευθύνσεως Ξανθίππου, με την επικίνδυνη φουρκέτα στο ύψος του ξενοδοχείου. Παντού τεράστια καρούλια με καλώδια, παρκαρισμένα φορτηγά με πίσσα, οδοστρωτήρες κ.λπ. Αυτοκίνητα, τα οποία κανείς δεν καθοδηγεί, ούτε διευκολύνει, διασταυρώνονται και «πλέκουν κοπανέλι» προσπαθώντας να ξεφύγουν, ενώ απροειδοποίητα, φορτηγό με σκυρόδεμα κάνει όπισθεν στην ελεύθερη διόδου Κλεομένους και παγιδεύει σειρά οχημάτων.

Ρωτώ λοιπόν τον δήμαρχο και τους αρμοδίους υπουργούς και περιμένω δημόσια απάντηση, ως αρμόζει στους υπεύθυνους πολιτικούς που ασφαλώς είναι: Υποχρεούται ο ΟΤΕ, και ο κάθε ΟΤΕ, να γνωστοποιήσει στις αρμόδιες αρχές πότε ακριβώς και πού θα εκτελέσει έργα, καθώς και να μεριμνήσει για την έγκαιρη προειδοποίηση των κατοίκων και την με κάθε μέσο και αδιαφόρως εξόδων ελαχιστοποίηση της ενόχλησής των; Γιατί εδώ ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών, που κομπάζει για την κερδοφορία του, τσιγκουνεύτηκε μερικές κλήσεις κινητής μεταξύ των εργατών, αλλά και το κόστος κάποιων που θα ρύθμιζαν την κυκλοφορία. Ελέγχει το κράτος τα έργα κατά τη διάρκεια όσο και μετά την ολοκλήρωση; Θα επιβληθεί πρόστιμο και ποιο ποσόν σε ΟΤΕ, αλλά και σε εργολάβο; Θα αναλάβει ο γερμανικός οργανισμός την εκ νέου ασφαλτόστρωση των δρόμων, που άφησε με τρύπες και τόσες κακοτεχνίες, ώστε να είναι πια κατάλληλοι μόνο για δωρεάν έλεγχο αναρτήσεων αμαξώματος; Εκτός εάν δεχόμαστε, ως Ελλάδα, να μας θεωρούν άξιους μόνο για αντιμετώπιση και έργα «bon pour l’ Orient».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT