Ποιότητα ζωής, μέγα ζητούμενο

Κύριε διευθυντά
Η κυβέρνηση αντί να δίνει φιλοδωρήματα για τα καύσιμα θα έπρεπε να είχε σκεφτεί τον εξανθρωπισμό των μεγαλουπόλεων (Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πάτρας σε πρώτη φάση) εδώ και τρία χρόνια, μιας και το κυβερνών κόμμα σκέφτεται να διεκδικήσει ξανά την ψήφο του ελληνικού λαού, ξεπερνώντας υποτίθεται συμπλέγματα και νοοτροπίες ενός θλιβερού παρελθόντος. Προς τούτο θέτω τα εξής ερωτήματα:

1. Γιατί η μελέτη Πολύζου για την ανάπτυξη δικτύου τραμ στην Αθήνα έχει μείνει στα συρτάρια 20 χρόνια τώρα; Δεν υπάρχει χώρος, αλήθεια, αν έφευγαν από τη μέση λεωφορεία και τρόλεϊ;

2. Γιατί εγκαταλείφθηκε το rethink Athens που περιελάμβανε την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου που θα έδινε έναν αληθώς ευρωπαϊκό αέρα στο κέντρο της πρωτεύουσας;

3. Γιατί δεν προχώρησαν οι μελέτες για δίκτυο τραμ σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ιωάννινα;

4. Γιατί δεν μπαίνουν στον προγραμματισμό έργα που θα διευκόλυναν την κίνηση του μέσου, όπως η βύθιση της Ποσειδώνος στη συμβολή της οδού Αχιλλέως με τη λεωφ. Ποσειδώνος;

5. Γιατί καταργήθηκαν τα απευθείας δρομολόγια Σύνταγμα – Πειραιάς;

6. Γιατί αφαιρέθηκε το ιστορικό όχημα τραμ από τη στάση Πικροδάφνη, αντί να συντηρηθεί και να προφυλαχθεί από τα γκράφιτι και τους βανδάλους;

Στη θέση του δε γιατί μπήκε ένα άθλιο προκάτ κατασκεύασμα που υποτίθεται χρησιμεύει για σταθμαρχείο(!);

Αυτά να απαντήσουν πρώτα οι κυβερνώντες πριν διεκδικήσουν ξανά την ψήφο του ελληνικού λαού, τον οποίο δεν ενδιαφέρει πρωτίστως το gov.gr και τα κατά καιρούς φιλοδωρήματα που δίνουν, αλλά η ποιότητα ζωής του, η βιώσιμη κινητικότητα και το ευρωπαϊκό του μέλλον.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT