Κύριε διευθυντά
Η ασφαλιστική εταιρεία η οποία μου καλύπτει πολλά συμβόλαια (σπιτιού, υγείας κ.τ.λ.) ζητεί, για μεταβολή λογαριασμού πάγιας χρέωσης της τράπεζας, να σταλεί ένα ξεχωριστό έντυπο για κάθε συμβόλαιο, επειδή δε η εξουσιοδότηση πάγιας χρέωσης χρειάζεται το γνήσιο υπογραφής, πρέπει αυτό να γίνει μέσω ΚΕΠ ή με υπεύθυνη δήλωση μέσω gov αναφέροντας τους αριθμούς συμβολαίου και τον νέο λογαριασμό!
Ολη αυτή η διαδικασία θα μπορούσε κάλλιστα να αποφευχθεί τη στιγμή που η τράπεζα κάνει η ίδια μια υπεύθυνη δήλωση ή απλώς μέσω e-banking με ένα κλικ! Στον 21ο αιώνα η ταλαιπωρία αυτή είναι αδικαιολόγητη. Πού είναι οι απλουστεύσεις της γραφειοκρατίας που τόσο καιρό αναγγέλλονται; Βήματα σίγουρα έχουν γίνει και γίνονται, όμως φοβάμαι πως σκοντάφτουμε πάντα στα απλά και προφανή θέματα.
Ποιος φορέας θα μπορούσε να αναλάβει την απλοποίηση τέτοιων δυσάρεστων, για τον πελάτη-πολίτη, καταστάσεων;