Λαθρεπιβίβαση και (ποια;) πρόστιμα

Κύριε διευθυντά
Η«Καθημερινή» φιλοξένησε τελευταίως πολλές επιστολές αναγνωστών σχετικές με τη λαθρεπιβίβαση σε μετρό και λεωφορεία. Εδώ και αρκετά χρόνια ασχολήθηκα και εγώ με το θέμα αλλά δεν συνεχίζω πλέον. Οχι γιατί κουράστηκα, αλλά γιατί πιστεύω ότι και η παρούσα κυβέρνηση που είναι στην εξουσία και με τη δική μου ψήφο, βρίσκεται επί του θέματος αυτού εδώ και κάμποσο καιρό σε τροχιά εκλογών. Δεν μέμφομαι τον γενικό διευθυντή του μετρό για απιστία, γιατί είναι ηλίου φαεινότερον ότι δεν φταίει αυτός. Και μπορώ να τεκμηριώσω την άποψη αυτή με συνομιλία που είχα στο σταθμαρχείο ενός σταθμού. Είχα την απορία τι θα γίνει αν όταν επιβιβαστώ η κάρτα πολλαπλών διαδρομών έχει ακόμη χρόνο όχι όμως τόσον όσος απαιτείται για να φθάσω στο τέρμα. Μου ελέχθη ότι τώρα το σύστημα θα εισπράξει τη διαδρομή κατά την έξοδο. Τι θα γίνει αν μεσολαβήσει έλεγχος μέσα στον συρμό; Τότε –η απάντηση– είναι στη διακριτική ευχέρεια του ελεγκτή να κόψει πρόστιμο ή όχι. Αλλά τώρα, πρόσθεσε ο συνομιλητής μου, δεν πραγματοποιούνται έλεγχοι μέσα στον συρμό. Ερωτάται: Ποιος έδωσε τέτοιες οδηγίες; Ο γενικός διευθυντής αυτοβούλως; Στην περίπτωση αυτή ο αρμόδιος υπουργός θα έπρεπε να τον απολύσει. Κρίσιμο είναι να μάθουμε πόσα πρόστιμα λαθρεπιβιβάσεως επιβλήθηκαν τον μήνα Οκτώβριο 2022. Μήπως τέλος θα έπρεπε να επιληφθεί του θέματος κάποια Ανεξάρτητη Αρχή; Κάποιος εισαγγελέας αυτεπαγγέλτως;

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT