Η ευγενέστατη ήταν μία όαση

Κύριε διευθυντά 
Εξ αφορμής μιας πρόφατης προσωπικής μου ταλαιπωρίας (μιας εκ των διαφόρων) που βίωσα κατά τη συναλλαγή μου σε υπηρεσία της ΔΟΥ, κάτι που εικάζω συμβαίνει και σε πολλούς συμπολίτες μας σε ανάλογες περιπτώσεις με Δημόσιο ή ΔΕΚΟ, επιθυμώ να καταγγείλω τη δυσλειτουργική και την εν πολλοίς απαξιωτική συμπεριφορά των υπαλλήλων των. 

Με την εισβολή του κορωνοϊού στη ζωή μας, κατέστη αναγκαίο να αλλάξει άρδην η διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες, με διευθέτηση αυτών είτε online είτε με ραντεβού.

Στην προσωπική μου περίπτωση επέλεξα κατόπιν επικοινωνίας να κλείσω ραντεβού. Ο φύλακας θυρωρός μού αρνήθηκε την είσοδό μου, αν και επικαλέστηκα το προγραμματισμένο ραντεβού μου.

Κοντολογίς, μετά πολλών παρακλήσεων, τηλεφωνημάτων και αντεγκλήσεων, ενέδωσε και μου επετράπη η είσοδος στο αρμόδιο τμήμα. Η αρμοδία υπάλληλος με είχε στην αναμονή (λόγω φόρτου εργασίας…), όπου περιμένοντας, για να διασκεδάσω την αναμονή μου, παρατηρούσα τα εκεί συμβαίνοντα. Υπάλληλοι να περιφέρονται ωσεί παρόντες και οιονεί απόντες!

Κάποια στιγμή ενεφανίσθη μια ευγενική υπάλληλος, η οποία προθυμοποιήθηκε να με εξυπηρετήσει και σε ελάχιστο χρόνο τακτοποίησε την υπόθεσή μου. Υπάρχουν και αυτές οι φωτεινές εξαιρέσεις, εν μέσω της απαξιωτικής συμπεριφοράς της πλειονότητας των υπαλλήλων.

Μήπως είναι καιρός οι αρμόδιοι φορείς να θεσπίσουν συγκεκριμένα αυστηρά μέτρα, τα οποία να ακολουθούν οι κατά τόπον διευθυντές, προκειμένου να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των πολιτών και να εκλείψουν η ραθυμία και η αναποτελεσματικότητα των εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες;

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT