Η μόρφωση και περί ταλέντου

Κύριε διευθυντά
Οπως προέκυψε εκ των υστέρων, το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τους καλλιτέχνες ήταν μισθολογικό και όχι ακαδημαϊκό. Κατ’ αρχάς, κανένα πτυχίο οποιουδήποτε επιπέδου δεν μπορεί να πιστοποιήσει καλλιτεχνικό ταλέντο. Για όλους όσοι προσδοκούν να διοριστούν στο Δημόσιο δεν είναι δυνατόν να εξισωθούν με πανεπιστημιακούς τίτλους οι τίτλοι σπουδών μεταλυκειακών μεν αλλά ακαδημαϊκά αδιαβάθμητων δε καλλιτεχνικών σχολών. Θεωρείται κοινός νους ότι οι καλλιτέχνες πρέπει πρωτίστως να είναι μορφωμένοι. Ενα πρόγραμμα μόρφωσης απαιτεί ηλικιακή ωριμότητα και δεν μπορεί να περιοριστεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η λύση να ιδρυθούν πανεπιστημιακές καλλιτεχνικές σχολές, που προτάθηκε από τον κ. πρωθυπουργό, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση εφόσον όμως τα προγράμματά τους δομηθούν με ισχυρή τη μόρφωση, όπως για παράδειγμα τα τετραετή liberal arts προγράμματα των αμερικανικών πανεπιστημίων. Ενδεχομένως, μέρος του τέταρτου έτους να περιλαμβάνει εξειδικευμένα μαθήματα επιλογής.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT