«Τρικλοποδιές» στις ράγες;

Κύριε διευθυντά
Πρόσφατα αμαξοστοιχία της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη έμεινε ακινητοποιημένη για πάνω από μισή ώρα στη μέση του πουθενά έξω από τη Λάρισα επειδή κόπηκε το ρεύμα. Στην Πάτρα αυτόματες υποτίθεται μπάρες ισόπεδης διάβασης γραμμών του προαστιακού πέφτουν όταν δεν περνάει τρένο και σηκώνονται όταν περνάει! Κάποιος με χιούμορ θα πρότεινε, στη μεν πρώτη περίπτωση, σε κάθε δρομολόγιο να ακολουθεί εφεδρική ατμάμαξα διά παν ενδεχόμενον και στη δεύτερη να μπει μόνιμος τροχονόμος στο σημείο. Χωρίς χιούμορ η λύση είναι μία. Να ιδιωτικοποιηθεί πλήρως ο ΟΣΕ και να ενσωματωθεί στη Hellenic Train. Να αναληφθεί δε και η σχετική ευθύνη συντήρησης του δικτύου από τον ενιαίο φορέα. Με τον τρόπο αυτό οι δύο εταιρείες δεν θα λειτουργούν ανταγωνιστικά, ούτε ο ΟΣΕ θα βάζει τρικλοποδιές και προσκόμματα στο μεταφορικό έργο, όντας διαχρονικό άντρο κομματικών διορισμών χωρίς αξιοκρατία και στέγη διάφορων παραμάγαζων που θυμίζουν πεθαμένες εποχές ατέλειωτης συνδικαλιστικής δόξας.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT