Κύριε διευθυντά
Τι θα γίνει με τα καταστήματα εστίασης που βρίσκονται είτε στο κέντρο της Αθήνας είτε σε πολυσύχναστες παραθαλάσσιες περιοχές της Αττικής;
Σε αρκετές επισκέψεις μου τους τελευταίους μήνες, διαπίστωσα ότι ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο/η σερβιτόρος φέρνει στον πελάτη τον κατάλογο με τα εδέσματα και τα ποτά.
Ο πελάτης διαλέγει το μενού και δίνει την παραγγελία.
Ο/η σερβιτόρος καταγράφει στην ειδική συσκευή του/της την παραγγελία και τυπώνει ένα μικρό χαρτί με τον τίτλο «λίστα παραγγελίας», στο οποίο καταγράφονται όλα τα παραγγελθέντα με την τιμή τους και το συνολικό ποσό που πρέπει να καταβάλει ο πελάτης.
Οταν τελειώσει το φαγητό, ο/η σερβιτόρος έρχεται για να εισπράξει την οφειλή, κρατώντας τη λίστα παραγγελίας, χωρίς να φέρει νόμιμη απόδειξη είσπραξης.
Οταν ζήτησα τη νόμιμη απόδειξη, υπήρξε μεγάλη δυσφορία. Στη μία περίπτωση ο/η σερβιτόρος μου είπε ότι πρέπει να συνεννοηθεί με τον προϊστάμενο. Στην άλλη περίπτωση έπρεπε να περιμένουμε 15 λεπτά.
Εχω λοιπόν τις εξής ερωτήσεις:
α. Είναι ή όχι υποχρεωτική η έκδοση νόμιμης απόδειξης για κάθε συναλλαγή;
β. Οι υπάλληλοι του ΣΔΟΕ πού βρίσκονται; Εχουν φύγει όλοι μαζί για διακοπές;