Οδικές μεταφορές, αμαρτίες παλιές

Κύριε διευθυντά

Νέος, υπερσύγχρονος σταθμός ΚΤΕλ προβλέπεται να κατασκευαστεί στον Ελαιώνα, 18 εκατ. ευρώ επιδοτήσεις στα ΚΤΕΛ και πάει λέγοντας. Σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα παντού σχεδόν μόνον λεωφορεία για την εξυπηρέτηση συγκοινωνιακών αναγκών λόγω ανύπαρκτου σιδηροδρομικού δικτύου. Αυτό που συμβαίνει με τις οδικές μεταφορές μεταπολεμικά στην Ελλάδα είναι πρωτοφανές και μοναδικό φαινόμενο στην Ευρώπη τουλάχιστον. Επί 20 χρόνια ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός Αθηνών έχει όψη άθλια, οι μπροστινές γραμμές έχουν ξηλωθεί. Ο σιδηροδρομικός ΠΑΘΕΠ έχει ξεκινήσει να εκσυγχρονίζεται από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και δεν αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος της τρέχουσας. Είναι ευρωπαϊκή χώρα η Ελλάδα με τη μονοκρατορία σχεδόν των ΚΤΕΛ και την προκλητική υποστήριξη σε αυτούς από τους εκάστοτε κυβερνώντες; Τι είδους ντε φάκτο μονοπώλιο στις μεταφορές είναι αυτό; Τα περισσότερα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας και η Κρήτη δεν έχουν σιδηροδρομικό δίκτυο. Και εκεί που υπάρχει ή υπήρχε είναι σχεδόν… της Τουρκοκρατίας! Είναι λογικό αυτό για χώρα-μέλος της Ε.Ε.; Ζούμε μέρες ΕΡΕ ακόμη; «Ποιος επιτέλους κυβερνάει αυτόν τον τόπο;».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT