Καίρια ερώτηση προς τον ΔΕΔΔΗΕ

Κύριε διευθυντά

Είστε η τελευταία μου ελπίδα να βρω μία άκρη στον χώρο που λέγεται «ενέργεια».

Ως γνωστόν, ο ΔΕΔΔΗΕ οφείλει να διακόπτει τις παροχές ρεύματος σε αυτούς που χρωστούν και καλώς πράττει. Ομως, καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ αδυνατεί να κάνει τις επανασυνδέσεις αυθημερόν με την εξόφληση της οφειλής, τις κάνει εντός δύο εργάσιμων ημερών. Δηλαδή, εάν κάνει τη διακοπή Πέμπτη ή Παρασκευή ο καταναλωτής υπάρχει περίπτωση να παραμείνει χωρίς ρεύμα από 3-5 ημέρες. Και ερωτώ συγκεκριμένα και μόνο αυτό: γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ δεν κάνει τις διακοπές μόνο από Δευτέρα έως και Τετάρτη ούτως ώστε ο καταναλωτής να μένει χωρίς ρεύμα εν έτει 2023 μόνο έως τρεις ημέρες; Εχω στείλει το ίδιο ερώτημα και στον ΔΕΔΔΗΕ, αλλά η μόνιμη απάντησή του είναι ότι τηρούν τις διαδικασίες, οι οποίες προφανώς είναι πάνω από την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και δεν επιδέχονται βελτίωση εκ μέρους του ΔΕΔΔΗΕ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT