Η αγωνία για την Αθήνα, λόγια και έργα

Η αγωνία για την Αθήνα, λόγια και έργα

Κύριε διευθυντά

Σαν Ελληνας του εξωτερικού και σαν αρχιτέκτονας πολεοδόμος, με εκπλήσσει ιδιαίτερα η ευκολία με την οποία ο νέος δήμαρχος της Αθήνας, Χάρης ∆ούκας, αναιρεί τις μελέτες της ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων και των αποφάσεων που έχουν ληφθεί (σημειωτέον από το κόμμα του το ΠΑΣΟΚ) από την αρχή του 21ου αιώνα, και αυτό σαν οξύμωρο επακόλουθο του επικοινωνιακού σλόγκαν για μια φιλική και πράσινη Αθήνα.

Η λεωφόρος Βασ. Ολγας δεν έχει κανένα βασικό ρόλο στο συγκοινωνιακό πρόβλημα της Αθήνας, ο ρόλος στο όλο κυκλοφοριακό σύστημα είναι τελείως δευτερεύων ως άχρηστος, η Αθανασίου Διάκου και η Βασιλίσσης Σοφίας πληρούν τον ρόλο σύνδεσης του δικτύου με την ανατολική και δυτική πλευρά του κέντρου της Αθήνας.

Αυτά είναι γνωστά, όπως η θλιβερή εικόνα της Βασ. Σοφίας με τα πεζοδρόμια σαν πάρκινγκ αυτοκινήτων, επίσης, το ότι παντού στις ευρωπαϊκές χώρες συμβαίνει το αντίθετο σε αυτές τις περιπτώσεις, ιδιαίτερα όταν έχουμε ως σλόγκαν τη φιλική και πράσινη πόλη. Αλλά φαίνεται ότι το αγνοεί, πράγμα περίεργο, ως πανεπιστημιακός καθηγητής.

Σε μια Αθήνα πνιγμένη στο αυτοκίνητο, αν δεν υπάρξουν άξονες προτεραιότητας στα μέσα συγκοινωνίας, αν δεν υπάρξουν άξονες για πεζόδρομους και περιπάτους, αν και πάλι σε μια πόλη που βασίζεται στον τουρισμό δεν γίνουν τα στοιχειώδη έργα, που είναι κάτι το αυτονόητο, και αυτό επειδή ο κ. Μπακογιάννης είχε αρχίσει να υλοποιεί μια βασική μελέτη για την Αθήνα (της οποίας υπενθυμίζω οι βάσεις τέθηκαν επί ΠΑΣΟΚ) και την αναιρούμε, κάτι τέτοιο ούτε προοδευτικό είναι ούτε επιστημονικό…

Δεν έχω δει μέχρι στιγμής τη δημοσίευση θέσεων από επιστημονική άποψη, από οργανισμούς, επιστήμονες ειδικούς και πολίτες, εξ ου και η παράκλησή μου προς όλες τις κατευθύνσεις πριν είναι αργά: πάρτε θέση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT