Οι καταλήψεις και ο γόρδιος δεσμός

Κύριε διευθυντά

Αντιγράφω πρώτα από το άρθρο του πάντα οξυδερκούς συνεργάτη σας Πάσχου Μανδραβέλη στην «Κ» της 6/2: «Αντί το κράτος να κάνει τη βασική του δουλειά, που είναι να εμποδίζει τους μπάχαλους να διαλύουν τις εξετάσεις, κανονίζει πώς θα γίνονται οι εξετάσεις!».

Για να λυθεί ο γόρδιος δεσμός στον οποίο έχουμε βρεθεί για πολλοστή φορά (ας προσέχαμε ως κοινωνία της μεταπολίτευσης) θα πρότεινα κάτι απλό: Στις σχολές εκείνες όπου οι καθηγητές κρίνουν ότι δεν μπορούν να γίνουν εξετάσεις εξ αποστάσεως (ακούγεται λογικό το επιχείρημα ότι κάποιοι πονηροί θα καταφύγουν στην τεχνολογία ChatGPT), να δίδεται αμέσως πράσινο φως από πρυτάνεις και κυβέρνηση για διακοπή των καταλήψεων με τη χρήση της μόνης νόμιμης βίας, δηλαδή της αστυνομικής. Ακούω κιόλας (μεταξύ σοβαρού και αστείου) την ένσταση ότι έτσι θα έχουμε άνιση μεταχείριση των παιδιών που μπαίνουν στον ηρωικό κόπο να καταλάβουν τις σχολές για το καλό της παιδείας. Εκτός αν αίφνης οι ίδιοι καθηγητές «ανακαλύψουν» ότι, αν πρόκειται να σπάσει μια κατάληψη, εξετάσεις εξ αποστάσεως γίνονται μια χαρά…

Αραγε είναι σε θέση όσοι (κόμματα, καθηγητές και λοιποί ενήλικοι πολίτες) ενθαρρύνουν ή κλείνουν το μάτι στις καταλήψεις να συνειδητοποιήσουν σε ποια παράνοια οδηγούν τη χώρα;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT