Οι θέσεις στάθμευσης και το σχέδιο Μάνου

Οι θέσεις στάθμευσης και το σχέδιο Μάνου

Κύριε διευθυντά

Η έλλειψη χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τους Αθηναίους, όπως σωστά επισημαίνει ο αναγνώστης – επιστολογράφος κ. Αλβέρτος Μαΐσης στο φύλλο της 13/3/24. Πώς όμως φτάσαμε σ’ αυτό το σημείο;

Οταν ο κ. Στέφανος Μάνος ήταν υπουργός Δημοσίων Εργων, ψηφίστηκε νόμος που προέβλεπε την υποχρεωτική δημιουργία μιας θέσης στάθμευσης για κάθε διαμέρισμα σε όλες τις νέες πολυκατοικίες. Σε περίπτωση που για τεχνικούς λόγους η δημιουργία θέσεων στάθμευσης δεν ήταν δυνατή (π.χ. σε περίπτωση προσθήκης καθ’ ύψος σε υφιστάμενο κτίριο ή πεζόδρομος) ο νόμος προέβλεπε την καταβολή ειδικού τέλους κατά την έκδοση της οικοδομικής αδείας. Το τέλος αυτό προοριζόταν για τη δημιουργία ενός αποθεματικού κεφαλαίου, για την κατασκευή ενιαίου χώρου στάθμευσης, στους οποίους χώρους οι έχοντες καταβάλει το τέλος θα είχαν δικαίωμα χρήσης.

Οταν άλλαξε ο υπουργός Δημ. Εργων, πάλι με κυβέρνηση Ν.Δ., ο νέος υπουργός κατήργησε την υποχρέωση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης στις νέες οικοδομές και διέθεσε το ειδικό αποθεματικό για έργα βιτρίνας.

Τα σχόλια είναι περιττά.

*Πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT