Κύριε διευθυντά
Με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα συμφωνήσουν όσοι οδηγούν αυτοκίνητο –ειδικά στην Αττική–, πρέπει ωστόσο να γίνουν κάποιες διευκρινίσεις στους οδηγούς των δικύκλων, όπως:
– H διαχωριστική λευκή γραμμή δεν είναι αποκλειστικός δρόμος ταχείας κυκλοφορίας δικύκλων (με παράλληλη πεποίθηση ότι απαγορεύεται έστω και να ακουμπήσει λάστιχο αυτοκινήτου!).
– Η προσπέραση και αλλαγή λωρίδας δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των δικυκλιστών.
– Ισχύει ο ίδιος κανόνας και για τις μηχανές: ότι η αλλαγή λωρίδας απαιτεί προειδοποίηση με φλας.
– Δεν είναι απαραίτητο σε κάθε φανάρι τα δίκυκλα να περάσουν μπροστά από όλους με οποιονδήποτε τρόπο (σπάζοντας καθρέπτες, κορνάροντας για να μετακινηθούν αυτοκίνητα που τους «κλείνουν» κ.λπ.).
– Στάθμευση σε πεζοδρόμια και αντίθετη οδήγηση σε μονόδρομο είναι και παραμένει παράνομο… ακόμη και για δίκυκλα.
– Ταυτόχρονη προσπέραση από δύο πλευρές του αυτοκινήτου από δύο μηχανές είναι κάτι που ο νέος ΚΟΚ πρέπει να εξετάσει!
Προσθέτω τις ασεβείς χειρονομίες και την υβριστική συμπεριφορά (εκμεταλλευόμενοι θρασύδειλα τη δυνατότητα διαφυγής της μοτοσικλέτας σε σχέση με το κολλημένο στην κίνηση αυτοκίνητο) επειδή:
– Ρόδα αυτοκινήτου πάτησε τη διαχωριστική γραμμή.
– Ενοχλήθηκε ο μοτοσικλετιστής από κορνάρισμα, παρόλο που είχε τοποθετηθεί πιο μπροστά σε πράσινο φανάρι, το οποίο δεν έβλεπε και δεν ξεκινούσε.
Η πολιτεία/αστυνομία πρέπει να λάβει σοβαρά μέτρα για την εύρυθμη και «ήρεμη» κυκλοφορία στους δρόμους της πρωτεύουσας.