Δίκυκλα, Ι.Χ. και η τήρηση του ΚΟΚ

Κύριε διευθυντά

Με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα συμφωνήσουν όσοι οδηγούν αυτοκίνητο –ειδικά στην Αττική–, πρέπει ωστόσο να γίνουν κάποιες διευκρινίσεις στους οδηγούς των δικύκλων, όπως:

– H διαχωριστική λευκή γραμμή δεν είναι αποκλειστικός δρόμος ταχείας κυκλοφορίας δικύκλων (με παράλληλη πεποίθηση ότι απαγορεύεται έστω και να ακουμπήσει λάστιχο αυτοκινήτου!).

– Η προσπέραση και αλλαγή λωρίδας δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των δικυκλιστών.

– Ισχύει ο ίδιος κανόνας και για τις μηχανές: ότι η αλλαγή λωρίδας απαιτεί προειδοποίηση με φλας.

– Δεν είναι απαραίτητο σε κάθε φανάρι τα δίκυκλα να περάσουν μπροστά από όλους με οποιονδήποτε τρόπο (σπάζοντας καθρέπτες, κορνάροντας για να μετακινηθούν αυτοκίνητα που τους «κλείνουν» κ.λπ.).

– Στάθμευση σε πεζοδρόμια και αντίθετη οδήγηση σε μονόδρομο είναι και παραμένει παράνομο… ακόμη και για δίκυκλα.

– Ταυτόχρονη προσπέραση από δύο πλευρές του αυτοκινήτου από δύο μηχανές είναι κάτι που ο νέος ΚΟΚ πρέπει να εξετάσει!

Προσθέτω τις ασεβείς χειρονομίες και την υβριστική συμπεριφορά (εκμεταλλευόμενοι θρασύδειλα τη δυνατότητα διαφυγής της μοτοσικλέτας σε σχέση με το κολλημένο στην κίνηση αυτοκίνητο) επειδή:

– Ρόδα αυτοκινήτου πάτησε τη διαχωριστική γραμμή.

– Ενοχλήθηκε ο μοτοσικλετιστής από κορνάρισμα, παρόλο που είχε τοποθετηθεί πιο μπροστά σε πράσινο φανάρι, το οποίο δεν έβλεπε και δεν ξεκινούσε.

Η πολιτεία/αστυνομία πρέπει να λάβει σοβαρά μέτρα για την εύρυθμη και «ήρεμη» κυκλοφορία στους δρόμους της πρωτεύουσας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT