Μία εφημερία με δύο «πρόσωπα»

Κύριε διευθυντά

Αισθάνομαι την ανάγκη να καταθέσω την εμπειρία μου για το Λαϊκό Νοσοκομείο και το ΕΣΥ.

Πριν από λίγες ημέρες περνούσα τυχαία από το Λαϊκό Νοσοκομείο και αισθανόμουν αδιαθεσία με βήχα και ήμουν πολύ ζεστός.

Πληροφορηθείς ότι το νοσοκομείο στις 14.30 ξεκινούσε εφημερία, στάθηκα στην ουρά, έλαβα αριθμό προτεραιότητας και περίμενα τη σειρά μου για να εξεταστώ. Είχε ήδη αρχίσει να συρρέει πλήθος κόσμου όπως και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και ιδιωτικά.

Η εμπειρία μου από την παραμονή μου για εξέταση ήταν η χειρότερη που αποκόμισα, άλλωστε το ίδιο συμβαίνει νομίζω σε όλα τα νοσοκομεία την ημέρα της εφημερίας. Χιλιάδες κόσμος να συνωστίζεται, να φωνασκεί και να προσπαθεί να εξυπηρετηθεί. Στον χρόνο της παραμονής σου, μπορούσες να μαθαίνεις όλα τα νέα του κόσμου μέχρι να έλθει η σειρά σου για εξέταση. Εγώ περίμενα έξι ώρες.

Πιστεύω ότι ο χρόνος παραμονής στην αναμονή των ασθενών θα μπορούσε να ελαττωθεί εάν το γραφείο υποδοχής ιεραρχώντας τα περιστατικά ανάλογα της βαρύτητάς τους τα προωθούσε στο κατάλληλο ιατρείο.

Ενας επίσης φωτεινός οπτικοακουστικός πίνακας στην υποδοχή θα βοηθούσε τον υπάλληλο στη διανομή του αριθμού προτεραιότητας των ασθενών και την ενημέρωσή τους.

Αυτή ήταν η μία πλευρά της εμπειρίας μου, η άλλη τελείως διαφορετική και ουσιαστική. Οφείλω να ομολογήσω και να συγχαρώ όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου για την άμεση και γρήγορη διάγνωση του προβλήματός μου και την προώθησή μου στον θάλαμο νοσηλείας. Στο τμήμα επειγόντων όλο το προσωπικό ασχολείτο με τους ασθενείς με σοβαρότητα και ενδιαφέρον παρά την ένταση και την πίεση που επικρατούσε στον χώρο.

Πολλές ευχαριστίες οφείλω στον ιατρό (Ανδρέας το όνομά του) και στη νοσηλεύτρια (Γεωργία το όνομά της) που ασχολήθηκαν με το πρόβλημά μου και έγινε σωστή διάγνωση.

Νοσηλεύτηκα επί οκταήμερο στην Α΄ Παθολογική κλινική και με ανέλαβε ο επιμελητής ιατρός Γεώργιος Καραμάνος με την ομάδα του, η οποία αποτελείτο από ειδικευόμενους ιατρούς. Ειλικρινά χαιρόμουν να βλέπω αυτά τα νέα παιδιά μαζί και με τις νοσηλεύτριες να φροντίζουν τους ασθενείς με ευγένεια, ακούραστοι και εξυπηρετικότατοι. Τους ευχαριστώ όλους από την καρδιά μου για τις ιατρικές υπηρεσίες που μου προσέφεραν, αλλά και για την ευγένειά τους.

Eντός και εκτός δωματίου επίσης επικρατούσε καθαριότητα από το προσωπικό καθαριότητας και τις τραπεζοκόμους. Ολες οι κυρίες ήταν ευγενείς και πρόθυμες να σε εξυπηρετήσουν, τις ευχαριστώ και αυτές, αλλά και τη διοίκηση του νοσοκομείου.

Δυστυχώς όμως η νύχτα ήταν διαφορετική. Περιορισμένος αριθμός νοσηλευτριών και ελλιπής ασφάλεια, αφού έπεσα θύμα κλοπής παρά την ενημέρωση του νοσοκομείου και την παρουσία αποκλειστικών νοσηλευτριών.

Θεωρώ ότι το ΕΣΥ έχει βελτιωθεί σημαντικά, επιτελεί τον σκοπό του και είναι απαραίτητο για όλους μας, αρκεί να λειτουργεί σωστά και δημιουργικά. Χρειάζεται άμεσα ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αφοσιωμένο στο καθήκον του, αξιοκρατικά αμειβόμενο, αυστηρή διοίκηση και αυστηρή εποπτεία κάθε μονάδας, διορθώνοντας ταυτόχρονα τις πράξεις ή τις παραλείψεις μας, για να υπάρξει ένα σωστό και σοβαρό αποτέλεσμα όπως επιθυμούμε όλοι.

*Ενας περαστικός πολίτης…
Ζωγράφου

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT