Το τραμ μπορεί να δώσει λύσεις

Κύριε διευθυντά

Με αφορμή τη διακοπή της κυκλοφορίας του τραμ προς Γλυφάδα για τρεις μήνες λόγω των φαραωνικών έργων για το πάρκο(;) του Ελληνικού, να επισημάνω τα εξής:

1. Το τραμ και πριν ακόμη λειτουργήσει το 2004 συνάντησε την προκατάληψη και την παντελή έλλειψη διάθεσης να βοηθηθεί ως σύγχρονο και οικολογικό επιφανειακό μέσο μαζικής μεταφοράς, μεγάλης χωρητικότητας.

2. ∆εν του δόθηκε ποτέ προτεραιότητα στους φωτεινούς σηματοδότες (πράσινο κύμα).

3. ∆εν απαγορεύτηκε η είσοδος Ι.Χ. σε πεζόδρομους όπως η Μεταξά στη Γλυφάδα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να λειτουργήσει ως εμπορικός πεζόδρομος όπως συμβαίνει σε όλες τις πόλεις της πολιτισμένης Ευρώπης.

4. Η επέκτασή του στον Πειραιά ήρθε πολύ καθυστερημένα και πάλι βλέπουμε την προσπάθεια απαξίωσης του μέσου. ∆εν υπάρχει απευθείας δρομολόγιο Σύνταγμα – Ακτή Ποσειδώνος (Πειραιάς) αλλά μόνον μέσω Πικροδάφνης! Τι κόσμο να έχει έτσι το τραμ;

5. Είναι το μόνο μέσο που θα μπορούσε να ανακουφίσει κυκλοφοριακά την Αθήνα αποδίδοντας ελεύθερο χώρο σε πεζούς και ποδηλάτες ως αντικίνητρο στη χρήση του Ι.Χ. Το πιο φιλικό σε ΑμεΑ.

6. Η άποψη ότι το κυκλοφοριακό θα λυθεί μόνον με το μετρό, με βάση τα ευρωπαϊκά δεδομένα, είναι τουλάχιστον αντιεπιστημονική. Ηδη οι δρόμοι της Αθήνας και όχι μόνον έχουν υπερκορεστεί. Για να φτιάξουν το πυκνό δίκτυο μετρό που 20 χρόνια τώρα ζωγραφίζουν στα χαρτιά, με τους ελληνικούς ρυθμούς, θα απαιτηθεί τουλάχιστον μισός αιώνας! Ποιους κοροϊδεύουν;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT