«Έχετε δίκιο», αλλά δεν το βρήκα…

Κύριε διευθυντά

Το 2021 έλαβα μέιλ από την ΕΥ∆ΑΠ, για πολύ μεγάλο χρέος κατανάλωσης και επικείμενη διακοπή υδροδότησης. Ο αριθμός του μετρητή ήταν άλλος από τον δικό μου και το ονοματεπώνυμο του καταναλωτή και του ιδιοκτήτη ούτε καν ηχητικά δεν θύμιζε σε κάτι το δικό μου. Η εταιρεία παραδέχθηκε το λάθος της, με διαβεβαίωσε ότι έγινε διόρθωση και εγώ ησύχασα ότι όλα τακτοποιήθηκαν.

Πριν από λίγες ημέρες είχα την ατυχεστάτη ιδέα να εγγραφώ στην ψηφιακή ΕΥ∆ΑΠ για να λαμβάνω ηλεκτρονικά τον λογαριασμό μου. Ως διεύθυνσή μου, ενοίκου αλλά και ιδιοκτήτη, στην ιστοσελίδα φαινόταν κατοικία που είχα νοικιάσει για λίγους μήνες προ είκοσι ετών, αν και στο ενδιάμεσο έχω προσκομίσει επίσημα έγγραφα της νυν κατοικίας μου. Και το χειρότερο, η καλή μας ∆ΕΚΟ είχε καταχωρισμένες στο όνομά μου σωρεία παροχών: έτσι βρέθηκα να είμαι υπόλογη για την κοινόχρηστη υδροδότηση της πολυκατοικίας του πατρικού μου – αν και στα αρχεία της ΕΥ∆ΑΠ αναγράφεται ως «κοινόχρηστη», για την άσχετη παροχή για την οποία είχα λάβει μέιλ το 2021 καθώς και για κάποιες παροχές τής απέναντι από το πατρικό μου πολυκατοικίας!

Επικοινώνησα πολλές φορές με την υποτιθέμενη εξυπηρέτηση πελατών για να λάβω τις εξής απαντήσεις: «να πάτε στα γραφεία της ΕΥ∆ΑΠ με υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχετε σχέση με αυτές τις παροχές και με το Ε9». «Μην ανησυχείτε, η ΕΥ∆ΑΠ είναι απ’ ευθείας συνδεδεμένη με το Taxis, όπου φαίνεται ποια παροχή έχετε, οπότε όλα θα διορθωθούν». Και το εντελώς παρανοϊκό μέιλ:

«Σε περίπτωση που κάποια από αυτές τις παροχές δεν σας ανήκει, θα χρειαστεί να αποστείλετε εδώ το συμβόλαιο αγοραπωλησίας».

∆ηλαδή κατά την ΕΥ∆ΑΠ, οφείλω να αρχίσω να χτυπάω κουδούνια σε παντελώς άγνωστους ανθρώπους, σε άσχετο με εμένα κτίριο, να τους ρωτώ εάν τους ανήκει η Χ παροχή υδροδότησης και να απαιτώ να μου παραδώσουν τα συμβόλαια αγοραπωλησίας της ιδιοκτησίας τους!

Τι προσφέρουν, αλήθεια, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όταν δεν υπάρχει εκπαιδευμένο υπεύθυνο προσωπικό να τις υποστηρίξει; Οταν εταιρείες «προσλαμβάνονται» για να δίνουν απαντήσεις «διά πάσαν νόσον» τηλεφωνίας, ύδρευσης και λοιπών οργανισμών; Οταν ο δύσμοιρος πολίτης εξαρτάται από την ευσυνειδησία ή μη των υπαλλήλων των εταιρειών αυτών και κυρίως από την ύπαρξη ή μη κοινού νου;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT