Υποδειγματική εξυπηρέτηση

Κύριε διευθυντά

Εχοντας όλοι ταλαιπωρηθεί από τη γραφειοκρατία και από αυτούς που την υπηρετούν με συνέπεια είναι φυσικό επακόλουθο να είμαστε (τουλάχιστον) επιφυλακτικοί όταν ερχόμαστε σε επαφή με υπηρεσίες του ∆ημοσίου, του ευρύτερου δημοσίου τομέα και πάει λέγοντας. Συνηγορούν σε αυτό οι καταγγελίες και τα παράπονα συναλλασσομένων ων ουκ έστιν αριθμός. Ενας λόγος παραπάνω να φωτίζουμε τα καλά παραδείγματα (που ευτυχώς πληθύνονται) εργαζομένων που είναι αφοσιωμένοι στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Απευθύνθηκα πρόσφατα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ∆ΕΗ για διεκπεραίωση παλιάς μου υπόθεσης, μιας οφειλής λογαριασμού εξοχικής κατοικίας «κλειστής» από χρόνια. Μίλησα με την άγνωστή μου κ. Βάνα Κοντογιάννη, η οποία με ευγένεια, σαφήνεια και… υπομονή έλυσε κάθε απορία μου για τα απαραίτητα «χαρτιά» που έπρεπε να αποστείλω, για την ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτησή μου. Επισημαίνω και την αμεσότητα ενημέρωσής μου, μέσω μέιλ, για την πορεία της εκκρεμότητάς μου. ∆είγματα γραφής σαν κι αυτό είναι ισχυρό αντίδοτο στην καθημερινή γκρίνια μας…

*Αθήνα

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT