H Ipsen είναι φαρμακευτική εταιρεία, που στοχεύει στη βελτιστοποίηση της ζωής των ασθενών μέσω καινοτόμων φαρμάκων στις θεραπευτικές κατηγορίες της ογκολογίας, των νευροεπιστημών και των σπάνιων νοσημάτων. Με παρουσία στην Ελλάδα από το 1979, πελάτες της είναι δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, φαρμακεία ΕΟΠΥΥ, φαρμακαποθήκες και ιδιωτικά φαρμακεία.
Ενέργειες που ξεχωρίζουν:
• Όταν ο νέος εργαζόμενος συνδέεται στην ηλεκτρονική εταιρική εφαρμογή ipeople, βρίσκει μήνυμα από τον πρόεδρο της εταιρείας, που τον/την καλωσορίζει, ενημερωτικό υλικό σχετικά με την εταιρεία, τις διαδικασίες της και την κουλτούρα της, καθώς και τις εκπαιδεύσεις του, που θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο.
• Δύο φορές τον χρόνο, στο πλαίσιο των σεμιναρίων κύκλων πωλήσεων, οι ομάδες πωλήσεων, μάρκετινγκ και το ιατρικό τμήμα (τα 3/4 της εταιρείας) έχουν τη δυνατότητα να συναντηθούν και να συνεργαστούν για σχεδόν μία εβδομάδα εκτός εταιρείας, σε ωραίες τοποθεσίες.
• Κάθε τρίμηνο υπάρχει προκαθορισμένο γεύμα εκτός εταιρείας με τον γενικό διευθυντή, όπου συμμετέχουν όλοι οι υπάλληλοι, πλην της ηγετικής ομάδας, εκ περιτροπής, προκειμένου να εκφράσουν ελεύθερα ό,τι σκέφτονται ή τους απασχολεί, χωρίς να είναι παρόντες οι άμεσοι προϊστάμενοί τους.
• Pinnacle Award: Κάθε χρόνο, οι καλύτεροι υπάλληλοι των πωλήσεων από όλες τις χώρες (συνοδευόμενοι από τους/τις συντρόφους τους) δίνουν ραντεβού (Μάιο ή Ιούνιο) για μία εβδομάδα χαλάρωσης και διασκέδασης, σαν επιβράβευση για τα πολύ καλά αποτελέσματα που έφεραν στην εταιρεία.
• Η εταιρεία διαθέτει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα (Hi 5 platform), όπου μπορούν όλοι οι υπάλληλοι να στείλουν μία κάρτα σε οποιονδήποτε συνάδελφο. Το θέμα της κάρτας μπορεί να είναι «ευχαριστώ», «συγχαρητήρια», «μπράβο», «ΗΙ 5». Στη συνέχεια υπάρχουν πεδία για ελεύθερο κείμενο και μπορεί ο καθένας να εκφράσει στον συνάδελφό του ένα θετικό μήνυμα.
Κάποιες από τις παροχές της:
• Σε περίπτωση που η εταιρεία, με δική της απόφαση, παύσει τη συνεργασία της με κάποιον υπάλληλο, του προσφέρεται η υπηρεσία επανατοποθέτησης (outplacement) μέσω εξωτερικού συνεργάτη, ώστε να έχει την ευκαιρία να βοηθηθεί να ξαναβρεί σύντομα απασχόληση. Τα προγράμματα αυτά είναι 3μηνα ή 6μηνα, ανάλογα με τη θέση.
• Πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων, διοργανώνεται εταιρικό pre-Christmas dinner για όλους τους υπαλλήλους σε κεντρικό εστιατόριο της πόλης. Στο τέλος του δείπνου μοιράζονται και δώρα αξίας 200 € σε κάθε υπάλληλο.
• Κάθε 2 χρόνια εφαρμόζεται το πρόγραμμα «Employee Stock Purchase Plan», όπου κάθε υπάλληλος έχει το δικαίωμα να αγοράσει μετοχές της εταιρείας σε πολύ προνομιακές τιμές.