Η εταιρεία CALIN Α.Ε. ιδρύθηκε το 1995, εξασφαλίζοντας το δικαίωμα ανάπτυξης του ελληνικού δικτύου καταστημάτων Calzedonia, Intimissimi, Tezenis και Falconeri ως κύρια δικαιοπάροχος (Master Franchisor). Σήμερα, το δίκτυο αριθμεί 132 καταστήματα στην Ελλάδα. Η μητρική Calzedonia S.p.A. Italia ιδρύθηκε το 1987 στη Βερόνα της Ιταλίας και παράγει και εμπορεύεται κάλτσες, καλσόν, μαγιό, εσώρουχα, πιτζάμες και είδη Easy Wear.
Eνέργειες που ξεχωρίζουν:
Η εταιρεία προσκαλεί τις εργαζόμενες στα καταστήματα να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις της εταιρείας σχετικές με τα social media, όπως για παράδειγμα να βγάλουν και να στείλουν μια fashion selfie με συνδυασμούς της σεζόν για δημοσίευση στο Instagram της εταιρείας. Οι καλύτερες φωτογραφίες με βάση τα likes που επιτυγχάνουν δημοσιεύονται σε περιοδικό ειδικής έκδοσης με μοντέλα τις ίδιες! Επίσης οι εργαζόμενες πρωταγωνιστούν σε επαγγελματικά video που δημιουργούνται για σκοπούς εκπαιδευτικούς ή για παρουσιάσεις σε συνέδρια της εταιρείας. Η εταιρεία φέρνει σε επαφή τις εργαζόμενες με fashion bloggers για να συζητούν για τη μόδα στις μάρκες που αντιπροσωπεύει η CALIN, αλλά και γενικότερα.
Η CALIN διαθέτει «φυτώριο» υπευθύνων ανά μάρκα (brand). Κάθε έξι περίπου μήνες επιλέγονται Sales Assistants από τα καταστήματα, που παράλληλα με τα καθήκοντά τους –αν φυσικά το επιθυμούν και οι ίδιες– εκπαιδεύονται με συστηματικό τρόπο σε εργασίες υπευθύνων. Παράλληλα, μετακινούνται σε διαφορετικού τύπου καταστήματα, για να αποκτήσουν σφαιρική εικόνα για το brand στο οποίο απασχολούνται.
Μερικές από τις παροχές της:
Η εταιρεία πιστεύει στους ανθρώπους της, γι’ αυτό και έχει επενδύσει πολύ σε πρακτικές εκπαίδευσης και εξέλιξης των εργαζομένων από την αρχή της πρόσληψής τους και σε ετήσια βάση, με σκοπό να έχουν όλοι εσωτερική εξέλιξη. Όταν ένα κατάστημα επιτύχει τον ετήσιο στόχο πωλήσεων, όλοι οι εργαζόμενοι στο κατάστημα λαμβάνουν bonus το οποίο αγγίζει τους 3 μηνιαίους καθαρούς βασικούς μισθούς. Ακόμη, πολύ σημαντική είναι η οικονομική βοήθεια που έχουν λάβει εργαζόμενοι για να αντιμετωπίσουν σοβαρά θέματα υγείας των ιδίων ή των οικείων τους.
Ταξίδι στη Βερόνα:
Όλοι οι εργαζόμενοι συμμετέχουν σε εκδηλώσεις που έχουν στόχο την ενδυνάμωση των σχέσεων των εργαζομένων όχι μόνο με την CALIN, αλλά και με την Calzedonia Spa. Κάθε χρόνο το κάθε brand διοργανώνει εκδηλώσεις στη βασική του έδρα, στη Βερόνα της Ιταλίας, συνδυασμένα πάντα με ετήσιες συναντήσεις πωλήσεων (Convention). Σε αυτές τις εκδηλώσεις συμμετέχει μεγάλο μέρος του προσωπικού. Στόχος της CALIN είναι όλοι οι εργαζόμενοι των καταστημάτων να επισκεφθούν, τουλάχιστον μία φορά, τα κεντρικά γραφεία της CALZEDONIA Spa στη Βερόνα.
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ |
- Η εταιρεία μας είναι ένα ιδανικό μέρος για να εργάζεται κάποιος. Ένας σημαντικός λόγος είναι ότι δεν βλέπω την ώρα να φτάσω και να συναντήσω τους συναδέλφους μου και στο τέλος της ημέρας δεν έχω καταλάβει ότι πέρασε η ώρα. Το κλίμα είναι άψογο και οι προσπάθειές μας εκτιμώνται. Είμαι πραγματικά περήφανη που εργάζομαι εδώ.
- Είμαστε πολύ τυχεροί που υπάρχουν ακόμα τέτοιες σοβαρές εταιρείες. Είναι σε όλα τους σωστοί, μας στηρίζουν και μας ανταμείβουν για τον καθημερινό κόπο μας. Πολύ καλός μισθός, bonus και πάνω από όλα είναι άνθρωποι. Επίσης, σημαντικές είναι οι προοπτικές εξέλιξης.
- Πάνω από όλα είναι Α-Ν-Θ-Ρ-Ω-Π-Ο-Ι!!! Με στήριζαν και συνεχίζουν να με στηρίζουν για ένα σοβαρό πρόβλημα. Είναι εκεί ανά πάσα ώρα και στιγμή. Είναι οικογένεια… και αυτό είναι μοναδικό χαρακτηριστικό της εταιρείας!!!
- Το τελευταίο διάστημα αντιμετώπισα ένα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να λείψω ένα εύλογο χρονικό διάστημα αρκετά μεγάλο. Η Διοίκηση φρόντισε να αμείβομαι κανονικά, χωρίς να εργάζομαι και να βρίσκεται δίπλα μου. Είναι μια εταιρεία με κύριο χαρακτηριστικό της το ανθρωποκεντρικό στοιχείο.
Εταιρεία |
Calin Group |
Κατάταξη στη λίστα |
8 (250 + εργαζόμενοι) |
Αριθμός αστεριών |
|
Αξιοπιστία |
7 |
Σεβασμός |
7 |
Δικαιοσύνη |
8 |
Περηφάνια |
8 |
Συντροφικότητα |
8 |
Με τι ασχολείται η συγκεκριμένη επιχείρηση; |
Λιανικό Εμπόριο Προϊόντων Ένδυσης |
Συνολικός αριθμός εργαζομένων (πλήρους και μερικής απασχόλησης) |
443 |
Τζίρος (2016) |
50.606.259 ευρώ |
Ποσοστό αποχωρήσεων προσωπικού |
8,9% |
Αναλογία ανδρών-γυναικών (πλήρους απασχόλησης) |
24/419 |
Συνολικός αριθμός ωρών ανά έτος αφιερωμένων στην εκπαίδευση κάθε εργαζομένου |
40 |
Ποσοστό γυναικών σε διευθυντικές θέσεις |
50% |
Aνθρωποκεντρικό περιβάλλον
Βασικό όραμα της διοίκησης ήταν, και είναι, η δημιουργία μιας μοντέρνας fashion εμπορικής εταιρείας, που να προσφέρει ένα αρμονικό και κυρίως ανθρώπινο περιβάλλον εργασίας σε έναν τομέα δύσκολο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Βασικός στόχος του HR και βασική απαίτηση της Διοίκησης είναι η εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων, με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε ένα ήρεμο, φιλικό, ανθρωποκεντρικό περιβάλλον αλληλοσεβασμού και δημιουργικότητας.
Δεν είναι τυχαίο πως απασχολεί εργαζομένους που είναι στην εταιρεία από την αρχή της λειτουργίας της, ενώ το ποσοστό αποχωρήσεων του προσωπικού της είναι κάτω από 8,9%, ποσοστό χαμηλό για τον κλάδο.
«Η βράβευση αυτή αποτελεί για εμάς επιβεβαίωση πως βαδίζουμε στον δρόμο που από την αρχή έχουμε επιλέξει. Η μεγαλύτερη ανταμοιβή μας είναι η ευγνωμοσύνη των 500 εργαζομένων που εργάζονται δίπλα μας. Ευχαριστούμε τον καθένα ξεχωριστά που μας εμπιστεύεται και δουλεύει μαζί μας για να κάνουμε το όραμά μας πραγματικότητα», δήλωσαν ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Ιωσήφ Κολλάρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μάρκο Καρλόττι.