Γιώργος Χατζηγεωργίου: Οι online αγορές πρωταγωνιστούν στην εποχή του COVID-19

Γιώργος Χατζηγεωργίου: Οι online αγορές πρωταγωνιστούν στην εποχή του COVID-19

2' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
SKROUTZ A.E.

 

Μέσα σε ελάχιστο χρόνο και πριν ακόμα την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, η Skroutz ήταν από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που εφάρμοσαν σχέδιο διαχείρισης της κρίσης, με τη λήψη αυστηρών μέτρων προστασίας και την πλήρη εφαρμογή του μοντέλου της τηλεργασίας που ήδη εφαρμοζόταν στην εταιρεία.

Από τις πρώτες ημέρες της τηλεργασίας και στη συνέχεια της εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων, η εταιρεία φρόντισε να στηρίξει τους ανθρώπους της κατά την προσαρμογή σε μια νέα καθημερινότητα, που διέφερε σημαντικά από οποιαδήποτε άλλη μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ταυτόχρονα, έθεσε το πλαίσιο και της επαγγελματικής συνεργασίας και επικοινωνίας εξ αποστάσεως, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε θέματα πρακτικά και θέματα συνολικής υποστήριξης των εργαζομένων σε μια ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία.

Παράλληλα, σε αυτή την πρωτόγνωρη περίοδο αποτυπώθηκε μια νέα δυναμική στην online αγορά. Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου κλήθηκε να ανταποκριθεί σε μια μοναδική πρόκληση, ως το αποκλειστικό κανάλι κάλυψης όλων των αναγκών των καταναλωτών, καθώς και το μοναδικό κανάλι πωλήσεων για το ελληνικό εμπόριο.

Σε αυτό το πρωτοφανές πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς, η Skroutz ανασχεδίασε άμεσα τη στρατηγική της. Προχώρησε σε περισσότερες από 60 προσλήψεις νέων στελεχών που βίωσαν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία καλωσορίσματος και εισδοχής στην εταιρεία, καθώς –για πρώτη φορά– η όλη διαδικασία πραγματοποιήθηκε απομακρυσμένα. Επιπλέον, διευρύνθηκε η νεοσύστατη υπηρεσία Skroutz Merchants Marketplace, προσφέροντας τη δυνατότητα online εμπορικής δραστηριότητας σε ακόμα περισσότερους επιχειρηματίες. Πλέον, οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση –ακόμα κι αν δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα– έχει τη δυνατότητα πλέον να αξιοποιήσει τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω του Skroutz.

Όπως διαπιστώνεται από τα στοιχεία επισκεψιμότητας και αγορών, η αύξηση online πωλήσεων ήταν σημαντική. Μόνο τον Μάρτιο 2020 οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz ήταν αυξημένες κατά 41%.

ΟΙ ONLINE ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ COVID-19

Η μετάβαση των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα αναμένεται να επιταχυνθεί και να ενισχυθεί.

Κατ’ αρχάς, λόγω των σημαντικών αλλαγών που προέκυψαν στις καταναλωτικές συνήθειες, η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ενισχύθηκε απότομα και ίσως προχώρησε στη φάση της ωρίμανσης. Από τη μια πολλοί καταναλωτές ήρθαν σε επαφή με τις online αγορές και από την άλλη πολλοί έμποροι διαπίστωσαν τις προοπτικές των online πωλήσεων.

Επίσης, παρουσιάζονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, καθώς σύμφωνα με την Eurostat, μόλις το 39% των Ελλήνων πραγματοποίησε αγορές μέσω Διαδικτύου κατά το 2019, ποσοστό σημαντικά χαμηλότερο σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (60%). Συνολικά, η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα κυμαίνεται στο 7% της αγοράς του γενικότερου εμπορίου, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος αγγίζει το 14%, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης διαμορφώνεται σε τουλάχιστον 15% ετησίως.

ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΕΣ

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός πολιτών, επιχειρήσεων και κράτους αποτελεί ήδη κύριο όχημα ανάπτυξης και εξέλιξης της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες που δημιουργούνται μέσω της ψηφιακής οικονομίας και του e-επιχειρείν είναι πραγματικά ανεξάντλητες.

Με μια επιτυχημένη και συνεχώς εξελισσόμενη πορεία στην αγορά, αλλά και με το πάθος και τον ενθουσιασμό που συνεχίζουν να διακατέχουν την ομάδα εδώ και 15 χρόνια, η Skroutz θα συνεχίσει να αναπτύσσει συνεχώς το επιχειρηματικό μοντέλο, με στόχο να παραμείνει πρωταγωνίστρια και πρωτοπόρος στη νέα ψηφιακή οικονομία.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαχειρίζεται τη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε περισσότερα από 4.500 ηλεκτρονικά καταστήματα. Απασχολεί 350 εργαζομένους. Το www.skroutz.gr έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως η κορυφαία ιστοσελίδα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, καταγράφοντας σε μηνιαία βάση 8,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.
Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT