Φίλιππος Τσαλίδης: Έτοιμοι να πρωταγωνιστήσουμε στον ευρωπαϊκό χάρτη των μεταφορών

Φίλιππος Τσαλίδης: Έτοιμοι να πρωταγωνιστήσουμε στον ευρωπαϊκό χάρτη των μεταφορών

2' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Είναι γεγονός πως η επενδυτική στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον κλάδο των υποδομών και μεταφορών αλλάζει κατεύθυνση, υιοθετώντας μια πολιτική κλιματικά ουδέτερων λύσεων. Η στροφή αυτή αποτελεί επακόλουθο των νέων δεδομένων που έχει διαμορφώσει η κλιματική αλλαγή και δημιουργεί μια μεγάλη ευκαιρία για την εταιρεία μας. Πλέον, η κατανομή κεφαλαίων στις υποδομές δικτύων μεταφοράς είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με τη χρηματοδότηση για τη δημιουργία αυτοκινητόδρομων. Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον, το σύγχρονο τραίνο καλείται να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο ως μέσο μεταφοράς του μέλλοντος, καθώς αποτελεί το μεταφορικό μέσο που απαντά στις ανάγκες των ανθρώπων που συνειδητά επιλέγουν η μετακίνησή τους να έχει το λιγότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
 
Καινούργιος στόλος γρήγορων τραίνων

Η εταιρεία μας, κινούμενη στην ίδια κατεύθυνση, προετοιμάζεται επενδύοντας σε έναν καινούργιο στόλο γρήγορων τραίνων, που θα παρέχουν νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες, καθώς και σε τραίνα με μηδενικές αποδόσεις σε ρύπους, όπως αυτά που κινούνται με υδρογόνο και τα οποία αποτελούν την τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται να ενταχθούν στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη πέντε πλήρως ανακατασκευασμένα ηλεκτροκίνητα τραίνα. Η έναρξη του πρώτου δρομολογίου του ιταλικού τραίνου υψηλών ταχυτήτων έχει ήδη δρομολογηθεί για τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη εντός του καλοκαιριού.

Επιπλέον, τους τελευταίους μήνες έχει ανακαινισθεί πλήρως το μηχανοστάσιο της Θεσσαλονίκης, το οποίο διαθέτει πλέον τον κατάλληλο εξοπλισμό για την υποστήριξη αναβαθμισμένων εργασιών συντήρησης. Οι εργασίες αυτές είναι σχεδόν αυτοματοποιημένες, καθιστώντας το ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης. Οι επενδύσεις αυτές αγγίζουν περίπου τα 70 εκατ. ευρώ, οι δε ταμειακές εκροές εντός του 2020 (και εν μέσω πανδημίας) ξεπέρασαν τα 28,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, εντός του έτους έχει δρομολογηθεί η αναβάθμιση του μηχανοστασίου στην περιοχή του Ρέντη, καθώς και μερικών ακόμη εγκαταστάσεων συντήρησης σε όλη τη χώρα.

Η εταιρεία μας συνεχίζει επίσης να επενδύει στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της μέσα από προγράμματα και πρωτοβουλίες που προάγουν την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξή του, σε νέες τεχνολογίες, καθώς και στον τομέα των logistics, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη.
 
Η μεγάλη αλλαγή στο δίκτυο

Το πρόγραμμα του Tαμείου Aνάκαμψης για την ανάπτυξη της σιδηροδρομικής υποδομής στη χώρα μας, που ανέρχεται στα 3,5 δισ. ευρώ, αποδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έρχεται μέσα στα επόμενα 10 χρόνια σε ό,τι αφορά το δίκτυο μεταφορών. Στόχος της εταιρείας μας είναι να αξιοποιήσουμε τις νέες αυτές προοπτικές, προσφέροντας σε όλους τους επιβάτες μια νέα εμπειρία στη μετακίνηση. Δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να αποκαθίσταται και το σιδηροδρομικό δίκτυο των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων, θεωρούμε πως θα είμαστε σε θέση να δρομολογήσουμε την επανασύνδεση της Ελλάδας με τις περισσότερες χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, και έτσι να επανατοποθετηθούμε και να πρωταγωνιστήσουμε στον ευρωπαϊκό χάρτη των μεταφορών.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ME MIA MAΤΙΑ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ιδρύθηκε στις 19/12/2005 ως θυγατρική εταιρεία της ΟΣΕ Α.Ε. Την 1/1/2007 η εταιρεία αναλαμβάνει όλες τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία με ξεχωριστή διοίκηση. Στις 14/9/2017 μεταβιβάζει το 100% των μετοχών της στη Ferrovie dello Stato Italiane Group (FS) και εντάσσεται στον ιταλικό όμιλο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT