Δυστύχημα στα Τέμπη: Στη Βουλή σήμερα η συζήτηση για Εξεταστική Επιτροπή

Δυστύχημα στα Τέμπη: Στη Βουλή σήμερα η συζήτηση για Εξεταστική Επιτροπή

Ο χρόνος έναρξης της εξεταστικής Επιτροπής και η λήξη του χρόνου διερεύνησης της υπόθεσης θα καθοριστούν από την Ολομέλεια

1' 21" χρόνος ανάγνωσης

Σήμερα Τετάρτη στις 10.00 το πρωί θα διεξαχθεί στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση επί της πρότασης του ΚΚΕ για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, όπως αποφάσισε τη Δευτέρα η Διάσκεψη των Προέδρων.

Ο χρόνος έναρξης της Εξεταστικής Επιτροπής και η λήξη του χρόνου διερεύνησης της υπόθεσης θα καθοριστούν από την Ολομέλεια.

ΠΑΣΟΚ: Πρόταση για προανακριτική κατά Σπίρτζη – Καραμανλή

Τη σύσταση ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη προτείνει το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ. Στο 20σέλιδο αίτημα που απέστειλε προς τον πρόεδρο της Βουλής, Κώστα Τασούλα, το οποίο υπογράφουν ο πρόεδρος του κόμματος Νίκος Ανδρουλάκης και σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα, ζητείται η σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής προκειμένου να διερευνήσει τυχόν ποινικά αδικήματα που έχουν τελεστεί κατά τη θητεία των πρώην υπουργών Υποδομών και Μεταφορών, της ΝΔ Κώστα Καραμανλή και του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Σπίρτζη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την πρόταση, αναφέρουν:

– Για τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστο Σπίρτζη, ότι «φέρεται να τέλεσε το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος κατά το χρονικό διάστημα από την 6-11-2016 μέχρι και την 9-7-2019».

– Για τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνο Καραμανλή ότι «φέρεται να τέλεσε το αδίκημα της απιστίας σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του Ελληνικού Δημοσίου και το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος».

Οπως τονίζουν μεταξύ άλλων οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ οι χειρισμοί των δύο πρώην υπουργών «συνθέτουν ένα πλαίσιο εγκληματικής διαχείρισης κρίσιμων ζητημάτων, ήτοι υπαίτιων πράξεων και παραλείψεων, καθυστερήσεων και παρατάσεων στην εκτέλεση των έργων, διενέξεων μεταξύ αναδόχων και δικαστικών προσφυγών, υποστελέχωσης, ελλιπούς εκπαίδευσης του προσωπικού και έλλειψης τεχνογνωσίας, που έχει καταστήσει το σιδηροδρομικό δίκτυο ολέθρια επικίνδυνο».

Πηγή: ΑΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT