Κ. Σκρέκας: Στόχος μας, το αρνί να πωλείται 10 ευρώ το κιλό ή και χαμηλότερα

Κ. Σκρέκας: Στόχος μας, το αρνί να πωλείται 10 ευρώ το κιλό ή και χαμηλότερα

«Στόχος μας είναι το αρνί στο Καλάθι του Πάσχα να πωλείται 10 ευρώ το κιλό ή και χαμηλότερα ώστε να είναι γεμάτο το οικογενειακό τραπέζι», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης

2' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Οι εντατικοί έλεγχοι και η εφαρμογή διαρθρωτικών μέτρων για να μπει τάξη στην αγορά συνεχίζονται αμείωτοι ώστε να αντιμετωπιστούν οι αθέμιτες πρακτικές που θολώνουν το κριτήριο του καταναλωτή», γράφει σε ανάρτησή του ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας σχετικά με όσα ανέφερε σε σημερινή συνέντευξή του.

Στη συνέχεια, ο υπουργός σημειώνει: «Από την αρχή του 2023 έχουν διενεργηθεί περισσότεροι από 40.000 έλεγχοι και πλέον υπάρχει μεγαλύτερη συμμόρφωση των εταιρειών στη νομοθεσία για το περιθώριο κέρδους. Το επόμενο διάστημα οι πολίτες θα έχουν στα χέρια τους τον αναβαθμισμένο e-katanalotis. Στην πλατφόρμα αυτή ο καταναλωτής μπορεί να συνθέσει από το σπίτι του τη δική του λίστα με τα προϊόντα και να κάνει σύγκριση τιμών αγοράζοντας από το σούπερ μάρκετ που μπορεί να τα προμηθευτεί φθηνότερα. Για το Πάσχα τόνισα ότι στόχος μας είναι το αρνί στο Καλάθι του Πάσχα να πωλείται 10 ευρώ το κιλό ή και χαμηλότερα ώστε να είναι γεμάτο το οικογενειακό τραπέζι. Αναλαμβάνουμε κάθε δυνατή πρωτοβουλία για την έμπρακτη στήριξη όλων των συμπολιτών μας».

Πιο αναλυτικά, ο κ. Σκρέκας ήταν καλεσμένος σήμερα στον ΑΝΤ1 και ερωτηθείς για τα νέα πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε εταιρείες για παραπλάνηση των καταναλωτών, είπε ότι συνεχίζονται αδιάκοπα οι έλεγχοι στην αγορά και τα πρόστιμα στους παραβάτες, προσθέτοντας ότι έχουν αποδώσει οι έλεγχοι και τα πρόστιμα καθώς όπως προκύπτει από τους ελέγχους υπάρχουν όλο και λιγότερες παραβάσεις

«Επιβλήθηκαν πρόστιμα σε εταιρείες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και παραπλανητικές εκπτώσεις. Εμείς βάζουμε τάξη στην αγορά, δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, οι οποίες μπερδεύουν και θολώνουν το κριτήριο του καταναλωτή και τελικά κοστίζουν περισσότερα στην τσέπη του. Δεν είναι εύκολο για έναν καταναλωτή να παρακολουθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα τις τιμές. Εμείς συλλέγουμε ψηφιακά χιλιάδες τιμές και τις συγκρίνουμε. Μία από τις συνηθισμένες πρακτικές είναι η αύξηση των τιμών πριν από τις εκπτώσεις για να κατεβάσουν οι εταιρείες μετά τις τιμές. Οι έλεγχοι έχουν ξεπεράσει τις 40.000 και βλέπουμε ότι η αγορά σιγά-σιγά συμμορφώνεται. Πρέπει να προστατέψουμε τον καταναλωτή», είπε χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Ανάπτυξης.

Ο κ. Σκρέκας αναφέρθηκε στην πλατφόρμα του e-katanalotis, σημειώνοντας ότι κάθε καταναλωτής μπορεί από το κινητό του να τραβήξει μια φωτογραφία και να γράψει μια αναφορά, να την στείλει και να δοθεί έναυσμα στην ΔΙΜΕΑ για έλεγχο. Επεσήμανε ότι μέσω της πλατφόρμας μπορεί ο καταναλωτής να δημιουργήσει ένα καλάθι με τα ψώνια του και να συγκρίνει τις τιμές μεταξύ των σούπερ μάρκετ πριν προχωρήσει στις αγορές του.

Ο υπουργός έκανε επίσης αναφορά στο «Καλάθι του νοικοκυριού», λέγοντας ότι συνολικά βοήθησε την κοινωνία, υποστηρίζοντας ότι «Ο πληθωρισμός μέσα στο “καλάθι του νοικοκυριού” ήταν χαμηλότερος από τον γενικότερο πληθωρισμό, όπως προέκυψε από την έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT