Θεσσαλονίκη: Παραδίδονται πλήρως τη Δευτέρα η Εγνατία και η Βενιζέλου

Θεσσαλονίκη: Παραδίδονται πλήρως τη Δευτέρα η Εγνατία και η Βενιζέλου

Η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024, είπε ο υφυπουργός Υποδομών

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024, τη Δευτέρα θα παραδοθούν στην πόλη η Εγνατία οδός και η Βενιζέλου. Οι προεκτάσεις του στη δυτική πόλη προχωρούν και προτεραιότητα έχει ο Εύοσμος, το FlyOver θα γίνει και θα τελειώσει στον χρόνο του, ενώ σχεδιάζεται η ανάπλαση του Σιδηροδρομικού Σταθμού.

Στις σχετικές επισημάνσεις προέβη ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, στη διάρκεια της τοποθέτησής του στο 7ο Αναπτυξιακό Συνέδριο που διοργανώθηκε χθες, Πέμπτη, το βράδυ στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Περιφερειακή Ανάπτυξη και Νέες Υποδομές».

Αναφερόμενος στην επέκταση του μετρό στο αεροδρόμιο Μακεδονία, ο ίδιος είπε ότι αυτή έπεται, ενώ σημείωσε ότι στον σχεδιασμό που γίνεται και θα ανακοινωθεί σύντομα προβλέπεται επέκτασή του προς την Τούμπα και τη Χαριλάου, «που δεν είχε συζητηθεί ποτέ», όπως είπε.

Για το FlyOver, λέγοντας ότι «δεν γίνεται ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά», ο κ. Ταχιάος σημείωσε ότι σε όλα τα έργα όταν ξεκινούν υπάρχουν κάποια προβλήματα.

«Χαίρομαι που επιτέλους οι συμμετέχοντες στη συντονιστική επιτροπή που συγκρότηση ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας θα αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν. Θεωρώ ότι θα ανακοινωθεί ότι θα λειτουργήσει επιτέλους εντός των ημερών το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».

Το FlyOver

Το FlyOver θα τελειώσει στον χρόνο του, επανέλαβε ο κ. Ταχιάος, εκτός εάν «όσοι δεν θέλουν το FlyOver θυμηθούν ότι μπορούμε να ξαναπαίξουμε τα ίδια παιχνίδια που παίζαμε στην πόλη όπως βλέπω ότι άρχισαν για τη ΔΕΘ».

Τόνισε ότι το FlyOver είναι ένα έργο που γίνεται με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αφού τεχνικά υπάρχει απόλυτη επάρκεια του αναδόχου ότι θα το εκτελέσει και είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότησή του, που σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται στις τράπεζες, οι οποίες πιέζουν για την ολοκλήρωσή του και την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης».

Στο πλαίσιο αυτό, εξέφρασε την ελπίδα του να μην υπάρξουν εμπλοκές στην υλοποίηση του FlyOver, οι οποίες μάλιστα από πίσω όπως είπε «είτε έχουν σκοπιμότητες πολιτικές, είτε προσωπικές είτε ιδεοληψίες».

Μεταξύ άλλων στην ομιλία του είπε ότι στην πολιτική απόφαση πρέπει να είμαστε όλοι σαφείς και πρέπει να την προασπιζόμαστε και υπογράμμισε ότι ο πρωθυπουργός αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο για τη χώρα στη διεθνή προβολή της και στις διεκδικήσεις της.

Ανέφερε ότι η υλοποίηση της Υποθαλάσσιας στη Θεσσαλονίκη αποτελεί άλλη μία «αποτυχία», αφού και δεν έγινε και συνεχίζει να κοστίζει, καθώς δεν εξοφλήθηκε ακόμη και αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ μίλησε για εμμονή του ΣΥΡΙΖΑ με την κρατικοποίησή του.

Καταλήγοντας σημείωσε ότι δεν αρκούν οι δημόσιες υποδομές για να πάει μπροστά η Θεσσαλονίκη και τόνισε ότι χρειάζεται στρατηγική, ενώ επισήμανε ότι πρέπει να στραφεί η πόλη στον ιδιωτικό τομέα και να τον κινητοποιήσει προσελκύοντάς τον με την ελκυστικότητά της.

Το συνέδριο διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ερευνας και Ανάπτυξης (ΕΛΙΝΕΚΑ), Το Πολιτικό Ημερολόγιο – Ατζέντα Θεσσαλονίκης, το Myportal.gr και την εφημερίδα «Πολιτική».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT