Lidl Ελλάς: Η ανακοίνωση για το περιστατικό με την ηλικιωμένη που έκλεψε τρόφιμα

Lidl Ελλάς: Η ανακοίνωση για το περιστατικό με την ηλικιωμένη που έκλεψε τρόφιμα

«Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε», επισημαίνει η Lidl Ελλάς

1' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ανακοίνωση εξέδωσε η Lidl Ελλάς για το περιστατικό με την ηλικιωμένη που επιχείρησε να κλέψει τρόφιμα από σούπερ μάρκετ της αλυσίδας στο Ίλιον.

Όλα συνέβησαν όταν η 70χρονη γυναίκα, η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, επιχείρησε να κλέψει κάποια τρόφιμα , αξίας περίπου 40 ευρώ, από σούπερ μάρκετ της αλυσίδας στο Ίλιον, το απόγευμα του Σαββάτου.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας και παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην οδηγηθεί η γυναίκα στο αυτόφωρο εφάρμοσαν τις σχετικές οδηγίες, με την ηλικιωμένη τελικά να οδηγείται από τους αστυνομικούς στο οικείο Α.Τ. για τις περαιτέρω διαδικασίες.

Οι αστυνομικοί ,αφού υπήρχαν και πελάτες που προσφέρθηκαν να καλύψουν το ποσό, θέλησαν να κλείσουν το θέμα χωρίς να προχωρήσουν οι ποινικές διαδικασίες, όμως ο υπεύθυνος ξεκαθάρισε ότι «οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση». Η ηλικιωμένη απαντώντας στις ερωτήσεις των αστυνομικών, φέρεται να είπε ότι τα έκανε όλα από φτώχεια, υποστηρίζοντας ότι έχει ρυθμισμένο στεγαστικό δάνειο το οποίο προσπαθεί να αποπληρώσει από τη σύνταξή της. 

Η εταιρεία σήμερα πήρε θέση και αναφέρει ότι «η διοίκηση έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια» ενώ «η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε».

Η ανακοίνωση της Lidl Hellas:

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT