Επισκευές λεωφορείων χωρίς καθυστερήσεις

Επισκευές λεωφορείων χωρίς καθυστερήσεις

Ταχύτερες επισκευές λεωφορείων, καταρτισμένο προσωπικό καθώς και ανάληψη έργων επισκευής οχημάτων από την αγορά προσφέρει στις ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών.

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ταχύτερες επισκευές λεωφορείων, καταρτισμένο προσωπικό, το οποίο επικεντρώνεται μόνο στις βλάβες των οχημάτων που καταφθάνουν σε αυτό, καθώς και ανάληψη έργων επισκευής οχημάτων από την αγορά προσφέρει στις ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών, που παρουσιάστηκε χθες στο αμαξοστάσιο της εταιρείας στον Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Πρόκειται για ένα συνεργείο το οποίο αναλαμβάνει πλέον τις μεγάλες βλάβες των οχημάτων των ΟΣΥ, αποφορτίζοντας πρακτικά τα μικρότερης έκτασης συνεργεία που βρίσκονται στα κατά τόπους αμαξοστάσια και εκτελούν τεχνικές επισκευαστικές εργασίες στα οχήματα της εταιρείας. Είναι ενδεικτικό ότι ένα όχημα μπορεί να επισκευαστεί εντός τριών ημερών στο νέο Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών. Για την ίδια βλάβη τα υπόλοιπα οκτώ συνεργεία των αμαξοστασίων χρειάζονται περίπου δέκα ημέρες έκαστο μέχρι την επισκευή των λεωφορείων, καθώς απασχολούνται με δεκάδες άλλες τεχνικές εργασίες στα οχήματα, με αποτέλεσμα να μην επαρκεί το ανθρώπινο δυναμικό. Παράλληλα, το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών έχει στη διάθεσή του και συγκεντρωμένα όλα τα απαιτούμενα ανταλλακτικά και έτσι κατά την επισκευή δεν παρατηρούνται καθυστερήσεις που αφορούν τη μεταφορά των εξαρτημάτων από άλλα αμαξοστάσια.

Η εξοικονόμηση από την ταχύτερη ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης και επισκευής των λεωφορείων υπολογίζεται σε περίπου 1.260 ευρώ ανά όχημα εάν συνυπολογιστούν οι εργατοώρες που χάνονται στα μικρά συνεργεία των αμαξοστασίων. Ηδη μέσα σε 28 ημέρες το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών έχει επισκευάσει και στη συνέχεια εισαγάγει στην κυκλοφορία 19 λεωφορεία, τα οποία ήταν παροπλισμένα λόγω προβλημάτων στους κινητήρες τους.

Η απελευθέρωση ανθρώπινων πόρων είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις ΟΣΥ, καθώς η υποστελέχωση της εταιρείας αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα προβλήματά της. Ειδικότερα θα έπρεπε να απασχολεί, σύμφωνα με τις ανάγκες της, 4.500 άτομα, ενώ οι εργαζόμενοί της σήμερα ανέρχονται σε 3.200. Από αυτούς, μόλις οι 2.800 απασχολούνται στους κόλπους των ΟΣΥ, καθώς οι υπόλοιποι είτε είναι αποσπασμένοι σε άλλους φορείς του Δημοσίου είτε έχουν δικαιολογημένη απουσία λόγω κάποιας χρόνιας ασθένειας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη προγραμματίζεται η πρόσληψη άλλων 120 ατόμων, που αποτελούν τους επιλαχόντες του πρόσφατου διαγωνισμού που έγινε μέσω ΑΣΕΠ και ενίσχυσε ήδη το δυναμικό της εταιρείας με ισάριθμους εργαζομένους. Από αυτούς, οι 35 θα είναι τεχνίτες και οι υπόλοιποι οδηγοί.

«Το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δίνει τη δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα αναλαμβάνοντας δουλειές από την αγορά», δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλος.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT