Το σχέδιο του Μεταφορών για «πράσινη συμφωνία»

Το σχέδιο του Μεταφορών για «πράσινη συμφωνία»

Το ολοκληρωμένο σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που, όπως ανέφερε, θα συμβάλει αποφασιστικά στην επίτευξη των στόχων της «πράσινης συμφωνίας», παρουσίασε χθες ο υπουργός Κώστας Καραμανλής κατά την παρέμβασή του στο συνέδριο «Green Deal Greece 2022»

1' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το ολοκληρωμένο σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που, όπως ανέφερε, θα συμβάλει αποφασιστικά στην επίτευξη των στόχων της «πράσινης συμφωνίας», παρουσίασε χθες ο υπουργός Κώστας Καραμανλής κατά την παρέμβασή του στο συνέδριο «Green Deal Greece 2022», που διοργανώνουν το ΤΕΕ και το economix.gr στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Ειδικότερα, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε σε έργα υποδομών, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ, που υλοποιεί το υπουργείο, κάποια από τα οποία ήταν μπλοκαρισμένα και άλλα που είναι νέα. Από αυτά έχουν δημοπρατηθεί ήδη έργα 8 δισ. και έχουν συμβασιοποιηθεί έργα 3,2 δισ. Τόνισε ότι τα έργα έχουν «πράσινο πρόσημο» και ως κατεξοχήν «πράσινα έργα» ανέφερε τα έργα του μετρό. Παράλληλα, μίλησε για τη βιώσιμη πτυχή μεγάλων οδικών έργων, όπως η επέκταση της λεωφόρου Κύμης και το Flyover της Θεσσαλονίκης, που θα δώσουν λύση και ανάσες στην καθημερινή επιβάρυνση των μετακινήσεων.

Ο κ. Καραμανλής έκανε ειδική αναφορά στην ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, στα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα και στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. «Θα παραλαμβάνουμε σταδιακά 1.300 λεωφορεία, φιλικά προς το περιβάλλον, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Φανταστείτε: είμαστε μια χώρα που είχαμε να αγοράσουμε καινούργια λεωφορεία από το 2009. Ο διαγωνισμός αυτός “τρέχει” και η πλειονότητα των νέων λεωφορείων θα είναι χαμηλών ρύπων, ηλεκτροκίνητα και CNG», τόνισε. Μάλιστα, αναφέρθηκε και στη χθεσινή απεργία σε λεωφορεία και τρόλεϊ, λέγοντας ότι οι πολίτες ταλαιπωρήθηκαν από την αντίδραση στην επέκταση της συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα, επειδή «θέλουμε και άλλα λεωφορεία ιδιωτών να εξυπηρετήσουν τις μεγάλες συγκοινωνιακές ανάγκες που έχουν τόσο η Αθήνα όσο και Θεσσαλονίκη».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT