Νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών

Νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών

Επιστολή στην Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς και στη γενική γραμματεία Εμπορίου έστειλε η Ενωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας

51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών και παραβιάσεις της νομοθεσίας καταγγέλλει η Ενωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας, η οποία γνωστοποίησε ότι έστειλε σχετική επιστολή στην Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς και στη γενική γραμματεία Εμπορίου.

Οπως επισημαίνει, μία από τις πρακτικές αυτές είναι η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ) σε ιστοσελίδες προμηθευτών, «χρησιμοποιώντας την παραπλανητικά ως αρχική τιμή και δημιουργώντας ψευδώς την αντίληψη ότι επρόκειτο για έκπτωση».

Η οργάνωση των καταναλωτών ζητάει την προσοχή του κοινού, υπογραμμίζοντας ότι «οι έμποροι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προτεινόμενη λιανική τιμή ως τιμή αναφοράς για την ανακοίνωση μείωσης τιμής. Η τιμή αναφοράς είναι η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 30 ημερών».

Περαιτέρω, τονίζει πως οι έμποροι μπορούν να κάνουν αναφορά στην προτεινόμενη λιανική τιμή, στο πλαίσιο σύγκρισης τιμών, αλλά δεν μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι πρόκειται για μείωση τιμής, για παράδειγμα, τοποθετώντας την τιμή δίπλα ή κάτω από διαγραμμένη τιμή καταλόγου.

«Θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι δεν δημιουργείται σύγχυση μεταξύ της σύγκρισης τιμών και της μείωσης τιμής», επισημαίνεται.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT