Με άδεια η χρήση των βεγγαλικών στα πλωτά πάρτι

Με άδεια η χρήση των βεγγαλικών στα πλωτά πάρτι

2' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η εκτόξευση των βεγγαλικών δεν γίνεται πάνω από το τουριστικό σκάφος, εξηγεί στην «Κ» έμπειρος καπετάνιος θαλαμηγού με αφορμή την πρόσφατη πυρκαγιά που ξέσπασε στην Υδρα, για να μην προκληθεί κάποια ζημιά. Η συνήθης πρακτική που ακολουθείται είναι η μεταφορά τους σε κάποια ξέρα ή ερημική παραλία με ένα βαρκάκι, ή η χρήση κάποιας αυτοσχέδιας σχεδίας. Σε κάθε περίπτωση, όπως διευκρινίζει ο ίδιος, η χρήση πυροτεχνημάτων με αφορμή κάποιον γάμο, κάποια επέτειο ή άλλον εορτασμό πρέπει να έχει ζητηθεί εκ των προτέρων από τους ταξιδιώτες στη συνεννόηση που γίνεται με την πλοιοκτήτρια εταιρεία. Επειτα εξαρτάται από την εταιρεία αλλά και τον καπετάνιο εάν θα προσφέρουν ή όχι στους πελάτες αυτή την παροχή.

«Κανονικά δεν γίνεται αυθαίρετα αυτή η ενέργεια. Πρέπει να υπάρχει ενημέρωση των Αρχών. Εχουμε κάνει και εμείς χρήση πυροτεχνημάτων στο παρελθόν σε ταξίδια μας. Είχαμε ειδοποιήσει προηγουμένως το λιμεναρχείο ότι θα τα πετάξουμε με τη δύση του ηλίου, για να εξασφαλίσουμε σχετική άδεια. Εκείνοι πρέπει να δώσουν την τελική έγκριση. Μας υπέδειξαν την περιοχή και ήμασταν υπό την παρακολούθησή τους μέχρι να λήξει η διαδικασία», λέει στην «Κ» κυβερνήτης θαλαμηγού που ζήτησε να μη δημοσιευθεί το όνομά του καθώς οι δηλώσεις του δεν ήταν εις γνώσιν των εργοδοτών του.

Ο ίδιος εκτιμά ότι εάν έγινε χρήση βεγγαλικών στην περίπτωση της Υδρας, θα πρέπει να υπάρχει κάποια σχετική αναφορά στα emails που είχαν ανταλλάξει οι επιβάτες με την εταιρεία πριν από την πραγματοποίηση του ταξιδιού. «Η εκτόξευση θα πρέπει να γίνεται όταν επικρατούν ευνοϊκές συνθήκες. Δεν τα πετάς με δυνατούς ανέμους ή εάν βρίσκεσαι κοντά σε δασική περιοχή», λέει. «Μου φαίνεται δύσκολο, δεν μπορώ να διανοηθώ πώς ένας καπετάνιος θα ρίσκαρε την άδεια και το δίπλωμά του, θα έβαζε σε κίνδυνο την καριέρα του και θα προχωρούσε σε αυτή την ενέργεια χωρίς να ενημερώσει ενώ επικρατούσαν αυτές οι καιρικές συνθήκες».

Οι τιμές μίσθωσης πολυτελών σκαφών ποικίλλουν, αλλά κατά τον ίδιο το ύψος του τιμήματος δεν καθορίζει και τη συμπεριφορά των επιβατών ή τις απαιτήσεις τους. «Είναι θέμα χαρακτήρα εάν κάποιος θα προσπαθήσει να σε πιέσει και να επιβάλει κάτι, είτε νοικιάσει ένα σκάφος με ένα εκατ. ευρώ την εβδομάδα είτε με 20.000 ευρώ», λέει ο καπετάνιος. «Συνήθως οι επιβάτες επιμένουν να ταξιδέψουν ακόμη κι αν έχει άσχημο καιρό. Μπορεί να θέλουν να πάνε όπου έχουν ονειρευτεί, αλλά αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό. Ο καπετάνιος δεν πρέπει να βάζει ποτέ σε κίνδυνο το πλήρωμα και τους επιβάτες επειδή ο πελάτης θέλει να πάει στη Μύκονο ή στη Σαντορίνη», τονίζει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT