Προαστιακός: Συρμός ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης – Επιβάτες έμειναν χωρίς κλιματισμό πάνω από 1 ώρα

Προαστιακός: Συρμός ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης – Επιβάτες έμειναν χωρίς κλιματισμό πάνω από 1 ώρα

Η ταλαιπωρία των επιβατών ξεκίνησε κατά τις 2 παρά, όταν η αμαξοστοιχία 2230, με κατεύθυνση προς αεροδρόμιο, ακινητοποιήθηκε μεταξύ των σταθμών Δουκίσσης Πλακεντίας και Παλλήνης

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ακινητοποιημένοι για πάνω από μία ώρα και κάτω από συνθήκες αφόρητης ζέστης έμειναν το μεσημέρι επιβάτες του Προαστιακού με κατεύθυνση προς το Αεροδρόμιο (Ανω Λιόσια-Αεροδρόμιο), λόγω βλάβης τροχαίου υλικού του συρμού.

Η ταλαιπωρία των επιβατών ξεκίνησε κατά τις 2 παρά όταν η αμαξοστοιχία 2230 ακινητοποιήθηκε μεταξύ των σταθμών Δουκίσσης Πλακεντίας και Παλλήνης. Αργότερα, σχεδόν 1,5 ώρα μετά, προσέγγισε railbus που βοήθησε την αμαξοστοιχία να κατευθυνθεί με τους επιβάτες προς Παλλήνη, προκειμένου αυτοί να αποβιβαστούν. Aνάμεσα στους επιβάτες βρίσκονταν και τουρίστες, που, όπως όλα δείχνουν, έχασαν την πτήση τους. Αργότερα, έφθασε άλλη αμαξοστοιχία στην Παλλήνη για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες.

«Ημασταν ακινητοποιημένοι πάνω από 1 ώρα, χωρίς κλιματισμό και χωρίς νερό. Επιβιβάστηκα από τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας στις 13:47 και λίγα λεπτά αργότερα ακινητοποιηθήκαμε», λέει στην «Κ» ο Παρασκευάς Λούντζης.

«Δεν είχαμε καμία ενημέρωση. Σε κάποια φάση ο μηχανοδηγός μίλησε για βλάβη και έτρεχε πανικόβλητος». Ο ίδιος, για επαγγελματικούς λόγους, παίρνει τακτικά προαστιακό, ερχόμενος συχνά αντιμέτωπος με τέτοιες «χαώδεις», όπως λέει, καταστάσεις. «Παίρνω συχνά τον προαστιακό προς Χαλκίδα. Εχουμε συχνές καθυστερήσεις, χωρίς λόγο και χωρίς ενημέρωση». Ο ίδιος καταγγέλλει πως έφτασε με τον προαστιακό στη δουλειά του ύστερα από 2,5 ώρες. «Υστερα από 10 λεπτά αναμονής στην Παλλήνη ήρθε το επόμενο. Εφτασα στη δουλειά με 2,5 ώρες καθυστέρηση ενώ άλλοι επιβάτες έχασαν την πτήση τους».

Αγανακτισμένος ήταν ένας τουρίστας που επέβαινε στην αμαξοστοιχία με προορισμό το αεροδρόμιο, αφού η πτήση του αναχωρούσε στις 16:10 με προορισμό τις Βρυξέλλες. Ο ίδιος, απελπισμένος, προσπαθούσε να βρει τα στοιχεία της αεροπορικής εταιρείας για να ενημερώσει για την καθυστέρηση του προαστιακού. «Δεν ξέρω τι να κάνω» λέει στην «Κ». «Το θέμα είναι πως δεν ξέρω εάν γνωρίζουν στο αεροδρόμιο για την καθυστέρηση του δρομολογίου. Φανταστείτε πως προνόησα και πήρα το τρένο νωρίς, στις 13:20. Είναι 15:00 και είμαι ακόμη εδώ».

Στο μεταξύ, δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη για αποζημίωση από την Hellenic Train στους επιβάτες που έχασαν την πτήση τους εξαιτίας κάποιας καθυστέρησης ή βλάβης της αμαξοστοιχίας. Αυτό που ισχύει είναι αποζημίωση του εισιτηρίου του επιβάτη, σε περιπτώσεις καθυστερήσεων άνω των 60 λεπτών. Σημειώνεται πως λόγω της βλάβης, τα δρομολόγια του προαστιακού στη γραμμή του αεροδρομίου πραγματοποιούνται με καθυστερήσεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT