Το κόστος παρασκευής της κλασικής πίτσας Μαργαρίτα εξακολούθησε να αυξάνεται τον Απρίλιο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους, παρότι ο ρυθμός πληθωρισμού επιβραδύνθηκε για όλα τα συστατικά του.
Σύμφωνα με το Bloomberg που επικαλείται τα στοιχεία του ιταλικού ινστιτούτου στατιστικής και του υπουργείου Οικονομικών, τα συστατικά της πίτσας (αλεύρι, ντομάτα, μοτσαρέλα και ελαιόλαδο) και η απαιτούμενη ενέργεια (σε ηλεκτρικό φούρνο) για το ψήσιμο του εμβληματικού «πιάτου» της Νάπολης, αυξήθηκαν κατά 19% τον Απρίλιο, σε σχέση με το 2022.
Παρόλα αυτά, οι αυξήσεις των τιμών επιβραδύνθηκαν σε σχέση με τον Μάρτιο, αλλά και τον περασμένο Νοέμβριο – οπότε το κόστος παρασκευής της εκτοξεύτηκε κατά πάνω από 30%.
Ο δείκτης… πίτσας συνεχίζει να ξεπερνά κατά πολύ τον συνολικό πληθωρισμό, ο οποίος ήταν 8,7% τον περασμένο μήνα.
Το κόστος αγοράς έτοιμης πίτσας αυξήθηκε κατά 7,6% φέτος, καθιστώντας το σούπερ μάρκετ πιο συμφέρουσα λύση από τη σπιτική πίτσα.
Πηγή: Bloomberg
Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr