Πιο ελαφριές μπύρες, πιο πολύχρωμα αναψυκτικά, πιο κρύοι καφέδες και κοτόπουλο παντού. Η Generation Z έχει διαθέσιμο εισόδημα 360 δισ. δολαρίων, αλλά και διαφορετικά γούστα από τις προηγούμενες γενιές. Για αυτό και τα μεγάλα brands τροφίμων σπεύδουν να της προσφέρουν αυτό ακριβώς που θέλει.
Όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012, μέλη της λεγόμενης Generation Z, έχουν συνηθίσει να έχουν περισσότερες επιλογές μπροστά τους και είναι λιγότερο διατεθειμένοι να συνεχίσουν να καταναλώνουν κάτι που δεν θα τους αρέσει από την πρώτη φορά. Εάν οι προηγούμενες γενιές υπερηφανεύονται ότι έμαθαν σιγά-σιγά να τους αρέσει η πικρή γεύση της μπύρας, όπως συνήθισαν σταδιακά τον καφέ και την μαύρη σοκολάτα, οι σημερινοί 20άρηδες δεν θέλουν να το κάνουν αυτό.
Διαβάστε περισσότερα στο Moneyreview