Ροζ ποτά, ελαφριές μπύρες και κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα: Η Gen Z ξέρει τι θέλει και οι εταιρείες τροφίμων τρέχουν

Ροζ ποτά, ελαφριές μπύρες και κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα: Η Gen Z ξέρει τι θέλει και οι εταιρείες τροφίμων τρέχουν

Τα KFC διαπίστωσαν ότι η Generation Z δεν θέλει πολλά κόκκαλα στο φαγητό της, για αυτό και ενισχύουν την παρουσία των nuggets στο μενού τους

36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πιο ελαφριές μπύρες, πιο πολύχρωμα αναψυκτικά, πιο κρύοι καφέδες και κοτόπουλο παντού. Η Generation Z έχει διαθέσιμο εισόδημα 360 δισ.  δολαρίων, αλλά και διαφορετικά γούστα από τις προηγούμενες γενιές. Για αυτό και τα μεγάλα brands τροφίμων  σπεύδουν να της προσφέρουν αυτό ακριβώς που θέλει.

Όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012, μέλη της λεγόμενης Generation Z, έχουν συνηθίσει να έχουν περισσότερες επιλογές μπροστά τους και είναι λιγότερο διατεθειμένοι να συνεχίσουν να καταναλώνουν κάτι που δεν θα τους αρέσει από την πρώτη φορά. Εάν οι προηγούμενες γενιές υπερηφανεύονται ότι έμαθαν σιγά-σιγά να τους αρέσει η πικρή γεύση της μπύρας, όπως συνήθισαν σταδιακά τον καφέ και την μαύρη σοκολάτα, οι σημερινοί 20άρηδες δεν θέλουν να το κάνουν αυτό.

Διαβάστε περισσότερα στο Moneyreview

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT