«Λυπούμαστε πραγματικά για την όποια δυσαρέσκεια προκαλέσαμε», είπε ο πρόεδρος της Coca Cola, Donald Keough. Με αυτά τα λόγια, έκλεισε ένα κεφάλαιο που έμελλε να μείνει γνωστό ως η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του marketing.
«Κάποιοι επικριτές λένε ότι η Coca Cola έκανε ένα λάθος marketing. Κάποιοι κυνικοί λένε ότι τα είχαμε όλα σχεδιασμένα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαστε τόσο χαζοί και δεν είμαστε τόσο έξυπνοι. Ήταν μία ταπεινωτική εμπειρία», εξήγησε ο Keough.
Διαβάστε περισσότερα στο moneyreview.gr