Το Twitter επιχείρησε να ανανεώσει την εικόνα του αυτήν την εβδομάδα, παρουσιάζοντας το νέο του λογότυπο.
Ο λόγος για ένα γράμμα, το γράμμα «Χ» εν προκειμένω, το οποίο έχει πια, εδώ και λίγα 24ωρα, πάρει στον ιστοχώρο της πλατφόρμας τη θέση που είχε άλλοτε το γαλάζιο πτηνό που τιτιβίζει.
Οπως σημειώνει, ωστόσο, σε άρθρο του ο ιστοχώρος Politico, αυτό το rebranding που επιχείρησε ο Ελον Μασκ θα μπορούσε να τον οδηγήσει σε νέους νομικούς μπελάδες.
Κι αυτό διότι παραλλαγές του γράμματος «Χ» έχουν ήδη κατοχυρωθεί ως trademark/εμπορικό σήμα από εταιρείες (Microsoft), αυτοκινητοβιομηχανίες (Honda), κολοσσούς της ένδυσης/υπόδησης (Adidas) και ροκ συγκροτήματα όπως είναι οι Metallica.
Υπάρχουν ήδη 262 διαφορετικά «X» καταχωρημένα ως εμπορικά σήματα στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ενωσης (EUIPO), δίνοντας έτσι σε εταιρείες το αποκλειστικό δικαίωμα να χρησιμοποιούν διαφορετικές παραλλαγές του «X» σε διαφορετικά προϊόντα, υπηρεσίες κ.ά.
Ωστόσο, προς το παρόν το Twitter ή ο Μασκ δεν φαίνεται να έχουν κατοχυρώσει το δικό τους «Χ» ως εμπορικό σήμα στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Με πληροφορίες από Politico