Twitter: Το νέο λογότυπο «Χ» μπορεί να οδηγήσει τον Μασκ σε νομικούς «μπελάδες»

Twitter: Το νέο λογότυπο «Χ» μπορεί να οδηγήσει τον Μασκ σε νομικούς «μπελάδες»

Ο Ελον Μασκ θα μπορούσε να βρεθεί αντιμέτωπος με νομικές περιπέτειες στην Ευρώπη, καθώς δεν φαίνεται να έχει κατοχυρώσει το νέο λογότυπο «Χ» ως εμπορικό σήμα. Παράλληλα, υπάρχουν άλλα 262 διαφορετικά «X» στις λίστες του Γραφείου Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ε.Ε.

50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Twitter επιχείρησε να ανανεώσει την εικόνα του αυτήν την εβδομάδα, παρουσιάζοντας το νέο του λογότυπο.

Ο λόγος για ένα γράμμα, το γράμμα «Χ» εν προκειμένω, το οποίο έχει πια, εδώ και λίγα 24ωρα, πάρει στον ιστοχώρο της πλατφόρμας τη θέση που είχε άλλοτε το γαλάζιο πτηνό που τιτιβίζει.

Οπως σημειώνει, ωστόσο, σε άρθρο του ο ιστοχώρος Politico, αυτό το rebranding που επιχείρησε ο Ελον Μασκ θα μπορούσε να τον οδηγήσει σε νέους νομικούς μπελάδες.

Κι αυτό διότι παραλλαγές του γράμματος «Χ» έχουν ήδη κατοχυρωθεί ως trademark/εμπορικό σήμα από εταιρείες (Microsoft), αυτοκινητοβιομηχανίες (Honda), κολοσσούς της ένδυσης/υπόδησης (Adidas) και ροκ συγκροτήματα όπως είναι οι Metallica.

Υπάρχουν ήδη 262 διαφορετικά «X» καταχωρημένα ως εμπορικά σήματα στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ενωσης (EUIPO), δίνοντας έτσι σε εταιρείες το αποκλειστικό δικαίωμα να χρησιμοποιούν διαφορετικές παραλλαγές του «X» σε διαφορετικά προϊόντα, υπηρεσίες κ.ά.

Ωστόσο, προς το παρόν το Twitter ή ο Μασκ δεν φαίνεται να έχουν κατοχυρώσει το δικό τους «Χ» ως εμπορικό σήμα στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

Με πληροφορίες από Politico

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT